Diferencies ente revisiones de «Juche»

Contenido eliminado Contenido añadido
m fixing dead links
m con los >> colos
Llinia 19:
:"Tamos faciendo la revolución coreana. Y tolo que-y afecta, los coreanos saben cómo lo afrontar meyor que naide. L'aspeutu fundamental de la revolución coreana, y que los coreanos decidimos, ye que la nuesa fuercia ye'l factor decisivu na nuesa victoria".
:"Nengún foriatu pue danos la receta de qué facer cola nuesa revolución. Pa poder llevala a bon fin con ésitu, los coreanos, ellos mesmos, deben utilizar el so cerebru, resolver los problemes col so enfotu, un enfotu que debe asitiase conforme a los intereses de la revolución coreana".
:"El nuesu partíu adoptó con fuercia la idea del juche, pa resolver los problemes de la revolución y la construcción del socialismu con independencia, acordies a les condiciones propies del nuesu país, colos nuesos propios enfotos; y nosotros, tol pueblu, formaremos un piñu alrodiu del espíritu d'una autoafirmación que mos llama a andechar na revolución y construcción del socialismu y el comunismu nel nuesu país, con loscolos nuesos enfotos y los recursos del nuesu país, separtándonos de la idea de depender d'otros".
 
== El juche nel esterior ==