Diferencies ente revisiones de «Provincia de Llión»

Contenido eliminado Contenido añadido
Esbardu (alderique | contribuciones)
m períodu periodu
Llinia 233:
La produción carbonífera llionesa etevo arreyada siempres a l'autividá industrial d'[[Euskadi]], la cuala al precisar una mayor produción de carbón, buscó ésti nes cuenques d'[[Asturies]] y Llión. Prebes d'ello son la costruición dún ferrocarril que facía la ruta [[La Robla]]-[[Balmaseda]] o la istalación de la [[Hullera Vasco-Llionesa]] y [[Hulleres de Sabeiru y anexes]].
 
La demanda coyuntural de carbón llionés siguió siendo mui importante, cola I Guerra Mundial (creyación de la Minero-Siderúrxica de Ponferrada, MSP, en 1918), la Guerra Civil y el períoduperiodu d'autarquía. Sicasí, depués, col aniciu de la lletrificación del ferrocarril y l'aducimientu del usu del petroliu na década de los sesenta, el carbón llionés pasa a suministrar a les centrales térmiques llétriques prencipalmente, onde tien que competir col carbón foriato.
 
Güei, el fechu de qu'anguañu'l carbón seya un combustible mui perxudicial pol so impautu ambiental, xuníu a que resulta más baratu importalo que producilo, supunxiera una crisis de gran envergadura na provincia de Llión. Ello fora patente na crisis de la MSP y nes estremaes reconversiones industriales que toviera que llevase a cabu nes Cuenques Mineres.