Diferencies ente revisiones de «Sierra de Francia»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Robó: Troquéu automáticu de testu (-placia +plaza)
m cambéu de nomes de reis a -u
Llinia 127:
Esta zona vivió la fundación del [[Conventu de Gracia]], la fortificación de Samartín y l'afayu de la [[Nuesa Siñora de la Peña de Francia|Virxe de la Peña de Francia]] ([[1434]]). Nestos años hebo más fundaciones relixoses, como'l conventu de frailes franciscanos de Santa María de Gracia (Samartín) en [[1430]], el conventu de monxos del Zarzosu ([[1444]]), la residencia d'iviernu de los dominicos de la Peña de Francia nel Maíllu y finalmente en [[1599]] los carmelinos descalzos en [[Las Batuecas]].
 
En [[1457]] el rei [[Enrique IV de Castiella]] funda'l [[Condáu de Miranda]], al qu'ascribiráse parte de la rexón, pesie a que parte de la población sublevóse escontra'l primer conde de Miranda, D. [[Conde de Miranda|Diego de Zúñiga]]. Pela so parte, [[L'Alberca]] y la zona oeste continuaron axuntaos a la corona, hasta que [[FernandoFernandu II d'Aragón|Fernando'l Católicu]] la cedió a la [[Casa d'Alba]] baxo la xurisdición de la villa cacereña de [[Granadilla]]. Ye posible que tres la espulsión de los xudíos en [[1492]] parte de la población xudía refuxárase na Sierra de Francia, esto desplicaría que nos dinteles de les puertes de [[L'Alberca]] y otros conceyos suela haber inscripciones relixoses. Veramente una de les causes de lo singular de l'arquiteutura y folclore de la Sierra de Francia ye la unión d'elementos de les trés cultures como les cais estrenches heredaes de los xudíos, les ventanes pequeñes de les cases que permiten ver ensin ser vistu, heriedu de los musulmanos, les filigranes y la ocultación del cuerpu de la muyer nel traxe tradicional y por supuestu del cristianismu elementos como la devoción poles cruces.
 
Sedrá nel [[sieglu XVI]] cuando [[Miranda del Castañar]] y [[L'Alberca]] se conviertan nes prencipales poblaciones de la sierra. Nesti sieglu, concretamente en [[1557]], fúndase'l [[Monesteriu de San Xosé de Las Batuecas]] y [[Lope de Vega]] encárgase de difundir el nome del Valle de Las Batuecas, na so obra ''“Las Batuecas del Duque de Alba”.''