Diferencies ente revisiones de «Technicolor»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
 
Esbardu (alderique | contribuciones)
m +es
Llinia 1:
El '''Technicolor''' foi'l primer intentu efeutivu de la industria [[cinematografía|cinematográfica]] pa dexar atrás el [[blancu y prietu]] y reproducir en pantalla les [[colores]] filmaosfilmaes na realidá. El so primer gran esponente ye la super producciónsuperproducción ''[[Lo quque'ell vientu se llevó]]''.
 
AlgamabaseAlgamábase pola filmación simultánea de trés [[película (cine)|películes]] dientro de la mesma [[cámara]], caunacaúna de les cualesd'elles cuntabacuntando con [[filtru|filtros]] pa que fuere impresionada namái por una color. Depués, tres un procesu de tintura, que más tenía que ver cola [[imprenta]] que cola [[fotografía]], sacabasesacábase una sola copia qu'al ser proyeutada caltenía les colores de la realidá.
El '''Technicolor''' foi'l primer intentu efeutivu de la industria [[cinematografía|cinematográfica]] pa dexar atrás el [[blancu y prietu]] y reproducir en pantalla les [[colores]] filmaos na realidá. El so primer gran esponente ye la super producción ''[[Lo qu'el vientu se llevó]]''.
 
Algamabase pola filmación simultánea de trés [[película (cine)|películes]] dientro de la mesma [[cámara]], cauna de les cuales cuntaba con [[filtru|filtros]] pa que fuere impresionada namái por una color. Depués, tres un procesu de tintura, que más tenía que ver cola [[imprenta]] que cola [[fotografía]], sacabase una sola copia qu'al ser proyeutada caltenía les colores de la realidá.
 
Esta práutica ufría una pureza de colores qu'entá nun foi igualada, emplegándose tovía pal tiraxe de copies en dellos mercaos.
Línea 12 ⟶ 11:
[[de:Technicolor]]
[[en:Technicolor]]
[[es:Technicolor]]
[[fi:Technicolor]]
[[fr:Technicolor]]