Diferencies ente revisiones de «Sega»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
m delles correiciones
Llinia 11:
Nos años venideros, ''[[Sega Megadrive|Megadrive]]'' compitió direutamente cola 16 bits de [[Nintendo]], la ''[[Super Nintendo]]'', y recibió interesantes periféricos que nun tuvieron ésitu como ''[[Sega MegaCD]]'' o ''[[Sega 32X]]'', consiguió afitase como líder de ventes n'Europa anque les sos ventes n'EEXX y Xapón y, poro mundiales, foron inferiores a les del sistema de [[Nintendo]]. Mentanto SEGA algamara un gran prestixu nel mundiu los [[Máquina recreativa|arcades]] con xuegos tan afamaos como ''Out Run'', ''Shinobi'', ''Afterburner'', ''Virtua Racing'' o ''Virtua Fighter''. A SEGA namás-y quedaben dos coses por facer, consiguir una mascota que rivalizara con [[Mariu (Nintendo)|Mario]] y entrar nel mercáu de les consoles portátiles. Lo primero algamólo con [[Sonic The Hedgehog|Sonic]], el corcuspín azul que se volvió nel estandarte de la compaña, y lo segundo pola mor de ''[[Game Gear]]'', una potente consola en color téunicamente bien superior a la ''[[Game Boy]]'' de Nintendo pero que quedó escaecida pola poca duración de les bateríes.
 
Igual que fixo colos 16 bitsm SEGA foi la primera en pasar a los 32 bits col amiestu pa la Sega Megadrive nomáu x32, y por primer vegada viose recompensada en Xapón con unes ventes espectaculares durante'l so asoleyu en [[1994]]. Sicasí nel restu del mundu la acoyida foi dalgo más fría y aína foi superada en ventes pola ''[[PlayStation]]'' de [[Sony]]. El resultáu foi que a finales de [[1997]] la consola ya cuasi sumiera, calteniéndose namás en Xapón hasta [[1999]] porper aciu de xuegos basaos nes llicencies de d'estremaos mangues.
 
Tres la decepcionante hestoria de ''[[Sega Saturn|Saturn]]'' SEGA alcontrábasse nuna grave crisis financiera, pero tovía tuvo tiempu d'aniciar una cabera consola enantes de dexar esti mercáu. ''[[Sega Dreamcast|Dreamcast]]'' asoleyó en 1998, llegando a Europa y Estaos Xuníos en [[1999]]. La consola de 128 bits yera una apuesta a doble o nada, pero SEGA volvió a perder la partida. Los usuarios nun se vieron atrayíos pola potencia de la nueva consola y asitiaron fieles a ''[[PlayStation]]'' o decidieron esperar l'asoleyu de la nueva ''[[PlayStation II]]'' pa fincar un pie nos 128 bits. A la fin SEGA dexó de dar encontu oficial a la consola nel entamu de [[2001]], pero continuó asoleyando xuegos pa ella, siendo'l cabero ''Puyo Pop Fever'' en [[2004]]'' (anguaño siguen asoleyándose dalgunos xuegos pa la consola, anque namás de xemes en cuando).
Llinia 160:
* [[SEGA Nomad]]: Versión portátil de Mega Drive asoleyada namás n'Estaos Xuníos y Xapón.
* [[Game Gear]]: La consola portátil de Sega qu'asoleyó pa compitir con ''[[Game Boy]]'', magar ser muncho meyor qu'esta (téunicamente) con pantaya a too color y bonos xuegos, ''Game Gear'' vendióse menos pola por de la so poca portabilidá (pa ser una consola portátil, el so tamañu yera grande abondo) y el gran consumu de piles.(6 pilas AA)
* [[SEGA Saturn]]: Consola de 32 bits y llector de [[CD-ROM]]. Considerada como la meyor en gráficos 2D foi triada por ''[[PlayStation]]'' de [[Sony]] y en parte por Nintendo 64 de Nintendo porper aciu del gran marketing d'estes, sobre manera de la primera, y a la increyible dificultá de programar pa la consola de Sega pola mor de los sos múltiples procesadores en paralelu. Foi descontinuada en 1999, y terminó siendo la consola menos vendida de Sega.
* [[SEGA Dreamcast]]: Consola de 128 bits y llector de [[GD-ROM]]. Equipada con un chip gráfico Power VR2 y coneutividá a internet. Ye'l segundu y caberu éxitu de Sega pero, pesia la so exitosa iniciativa comercial, foi sacada del mercáu por bien de razones, ente elles la llegada de [[Play Station 2]]. Foi descontinuada en 2002.
Amás aniciáronse estremaes versiones de les sos consoles asina como dellos minixuegos lleutrónicos al xeitu de ''[[Nintendo Game & Watch]]'' y el ''[[SEGA Pico|Sega Pico]]'', una remestura ente consola y xuguete educativu.