Diferencies ente revisiones de «Estadiu Santiago Bernabéu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
m corr
Llinia 44:
La obra consistió na creación d'un tercer anfiteatru nel llateral Oeste y nos fondos, acoplándolu a la construcción existente por mediu de módulos elevaos por imponentes gatos hidráulicos.
 
En total creáronse 20.200 nueves localidaes, toes elles d'asientu, con una inclinación del 87 %, garantizando así una perfecta visión y cercanía al terrenu de xuegu. Amás, pa acceder al nuevu anillu, erigieronseerigiéronse cuatro torres nel exterior, dotada cada una de 2 escaleres centrales y una rampa helicoidal.
 
[[Archivu:Estadio_Santiago_Bernabeu_-_vista_exterior.jpg|thumb|right|250px|Vista exterior lateral del estadio.]]
Llinia 58:
Con la llegada de [[Florentino Pérez]] a la presidencia del [[Real Madrid]], pusose en marcha el llamau ''Plan Director del Estadiu Santiago Bernabéu'', con un doble obxetivu: mexorar la confortabilidad del estadiu y la calidad de les sos instalaciones, y maximizar los ingresos procedentes del estadiu.
 
Pa ello invirtieronseinvirtiéronse 127 millones d'euros en cinco años ([[2001]]-[[2006]]) entre lo que destaca la ampliación y cubierta del llateral Este, la nueva fachada en Padre Damián, nuevos vestuarios, nuevos palcos y zones VIP, nuevu palco de honor asitiáu nel llateral Este, nueva zona de prensa tamién ubicada nel lateral Este, nuevu sistema d'audio, nuevos videomarcadores, nueva Sala de Trofeos, nuevos bares, colocación de calefacción nes grades, ascensores panorámicos, nuevos restaurantes, escaleres mecániques nes torres d'accesu y la puesta en marcha del edificiu multiusos na calle Padre Damián, que contará con la mayor macrotienda de fútbol y con oficines pal club.
 
Tras la ampliación del lateral Este y la creación de nuevos palcos, la capacidad del '''Estadiu Santiago Bernabéu''' ye de '''81.044 espectadores''', tos ellos sentaos.
Llinia 68:
Nos años 2002 y 2004, l'estadiu fue obxetivu de sendos ataques terroristas por parte de la organización terrorista [[ETA]]
 
En [[2007]], l'estadiu Santiago Bernabéu alcanzó los 1000 partiospartíos de liga disputaos.
 
Amás, la última revisión de la UEFA el 24 d'ochobre de 2007, con motivu del partiu de [[Champions League]] contra l'Olympiacos, sirvió como un pasu más nos trámites que se estan llevando a cabu para day al Santiago Bernabeu la categoría de "Estadiu de Élite" o Estadiu cinco estrelles. El 14 de paYáres del 2007, un mes antes de la celebración del 60 aniversariu de la inaguración del estadiu, la UEFA comunicava oficialmente al club la denominación de categoria: Estadiu d'élite 5 estrelles.