Diferencies ente revisiones de «YouTube»

Contenido eliminado Contenido añadido
Legobot (alderique | contribuciones)
m Bot: Migrating 113 interwiki links, now provided by Wikidata on d:q866 (translate me)
m correiciones
Llinia 8:
Como en Google Videu y otres llugares de videos, hai quexes acerca de la calidá, siendo que los videos se pixelen (apaecen cuadros de color uniforme de mayor tamañu, en forma de mosaicu), en gran midida, debíu al equilibriu ente calidá de semeya y velocidá de tresmisión na rede. Otru problema ye qu'en bastantes clips, el soníu y el videu nun tan sincronizaos; esto depende del formatu del archivu orixinal.
 
En xeneral, toos lostolos videos deben ocupar un espaciu en discu non mayor a los 1024 Mb y deben tener una duración menor o igual a 10 minutos, con una tolerancia estra de 58 segundos de grabación. La totalidá de los videos, yeren convertíos a resoluciones de 320×240 y 480×360, y a 30 fotogrames per segundu, anque los videos xubíos antes de marzu 2008 solu tan disponibles na resolución más baxa. A pesar de que tolos videos amuésense predeterminadamente na resolución menor, los usuarios rexistraos puen optar por que se reproduzan preferentemente en calidá alta.
 
 
 
Nun toos lostolos videos de YouTube foron optimizaos o convertíos pa vese n'alta resolución, hai un pequeñu porcentaxe que sí lo ta y hai una forma de velos. Basta agregar el parámetru [[&fmt=6]] al final de la dirección URL (siguiría siendo un videu en formatu *.[[FLV]] pero con más calidá), si esiste, se verá la versión d'alta resolución y si no esiste, la versión normal.
 
Como métodu alternativu, pode agregase &fmt=18, parámetru que ta disponible pa casi tolos videos (en formatu *.MP4).