Diferencies ente revisiones de «S4C»

Ensin cambiu de tamañu ,  hai 6 años
m
correiciones
m (correiciones)
La primer programación de S4C foi’l 1 de payares de 1982 a les 18:00 hores, un día enantes del nacimientu de Channel 4. L’aparición
de la canal supunxo que los programes en galés de la BBC –que se convirtió nun proveedor de conteníos de S4C– pasaran a la emisora nueva.
Y ye qu’una de les característiquescarauterístiques d’esta televisión ye que nun produz nengún espaciu de los qu’emite, polo que los conteníos se reparten ente BBC-Gales y les productores independientes del país.
 
Otra manera, la canal nació nun primer momentu como emisora billingüe, con programes en galés nos horarios de máxima audiencia –ente les 18 y les 22 hores– y colos espacios n’inglés de Channel 4 nel restu del horariu. Per otru llau, pa facilitar que los falantes d’inglés pudieran siguir la emisión, el [[teletestu]] de S4C ufría la programación con subtítulos n’inglés, amás d’en galés pa los que taben deprendiendo l’idioma. Nel 2010, col [[apagón analóxicu]], S4C dexó de compartir frecuencia y pasó a emitir programes les 24 hores.