Diferencies ente revisiones de «Lladriyu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
m corr
Llinia 92:
 
==== Maduración ====
AntesEnantes d'incorporar el magre al ciclu de producción hai que sometela a ciertos tratamientos de [[esmagayar|trituración]], [[homoxeneización]] y reposu n'atroxu, cola cuenta de llograr una fayadiza consistencia y uniformidá de les carauterístiques físiques y químiques deseaes.
 
El reposu albentestate tien la finalidá de facilitar el esmenuzamientu de los tarrones y la disolución de los noyos pa torgar les aglomeraciones de partícules magrices. La esposición a l'acción atmosférica (aire, agua, sol, xelu, etc.) favorez amás la descomposición de la materia orgánico que pueda tar presente y dexa la purificación químico y biolóxico del material. D'esta manera llógrase un material dafechu inerte y pocu dadu a posteriores tresformamientos mecánicos o químiques.
Llinia 108:
 
==== Humidificación ====
AntesEnantes de llegar a la operación de moldio, sácase'l magre de los silos y llévase a un laminador refinador, y darréu a un mezclador amoyentador, onde s'amiesta agua pa llograr el mugor preciso.
 
==== Moldiáu ====
Llinia 128:
 
==== Almacenaxe ====
AntesEnantes del embalaxe dar# en la formación de paquetes sobre [[pallet]]s, que van dexar dempués movelos fácilmente con carretilles de forqueta. El procesu d'embalaxe consiste n'envolubrar los paquetes con cintes de plásticu o de metal, de cuenta que puedan ser depositaos en llugares d'almacenamientu, pa darréu ser treslladaos en camión.
 
== Ver tamién ==