Diferencies ente revisiones de «Campeonatu d'Europa de Saltos de la FEI»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
mSin resumen de edición
Llinia 2:
El '''Campeonatu d'Europa de Saltos de la FEI''' ye la más importante competición europea dientru de la especialidá de saltos. Cellébrase dende 1957 y la so organización cuerre a cargu de la Federación Ecuestre Internacional (FEI). Dende l'añu 1967 el campeonatu fáese cada dos años y dende 1975, amás de la competición individual tamién tien llugar una competición d'equipos na que participen seleiciones nacionales. De forma paralela a esti campeonatu, fáense anguaño otros pa xinetes mozos, xuveniles, neñes y neños, veteranos, ponis... De 1957 y 1973, cuando nun yera común qu'homes y muyeres participaran nos campeonatos hípicos xuntos, tamién esistió una competición femenina.
 
Alemaña ye'l país con más títulos (14 individuales y 7 por equipos) y con más medalles (4849 en total: 33 individuales y 1516 por equipos). Los xinetes David Broome (GBR) y Paul Schockemöhle (DEU) son los que más campeonatos individuales tienen, tres caún d'ellos. Por equipos, los que tienen el mayor númberu de títulos son Michael Whitaker (GBR) y Ludger Beerbaum (DEU), con cuatro caún.
 
Dende la edición de 2009, cellebrada en Windsor (GBR), el campeonatu organízase al mesmu tiempu que'l Campeonatu d'Europa de Doma de la FEI.