Diferencies ente revisiones de «LaSexta»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
Sin resumen de edición
Etiquetes: Edición de móvil Edición de app móvil
Llinia 2:
'''laSexta''' ye una canal de [[televisión]] privada [[España|española]], d'ámbitu nacional, qu'emite n'analóxico y en [[televisión digital terrestre|dixital]] xestionáu por Gestora de Inversiones Audiovisuales La Sexta, S.A..
 
Dende'l [[1 de xunetu]] de [[2007]], laSexta dexó d'emitir pela plataforma [[Dixital+]]. Al considerar que los 600.000 € mensuales que pagaba a la plataforma de [[Sogecable]] pa poder emitir resultaben ser una mala inversión. laSexta vio con malos güeyos que Dixital+ ficiera la so publicidá basándose en tener "todo el fútbol" ensin mencionar n'ellonello a la recién creada cadena. Yá que los partíos de los sábados pertenecen n'exclusivaesclusiva a laSexta. La retresmisión de la primera xornada de ''Liga de Fútbol'' de la temporada 2007/08 corrió ciertu peligru de que laSexta nun pudiera emitir el so partíu de los sábados. [[Sogecable]] denunció l'impagu d'una deuda qu'asciende a 58 millones d'euros por parte de [[Mediapro]], polo que consideró conveniente nun facilitar la señal del partíu y de los resúmenes de la xornada.
 
La empresa tien dos sedes, una na [[Ciudad de la Imagen]] en [[Pozuelo de Alarcón]] ([[Madrid]]), onde se graben los informativos, programes y loxística diversa, y la otra nel Centre [[Imagina]] n'[[Esplugues de Llobregat]] ([[Barcelona]]), onde se xestiona la so continuidá y emisión.