Diferencies ente revisiones de «Bríxida de Suecia»

Contenido eliminado Contenido añadido
EmausBot (alderique | contribuciones)
m Moviendo 1 enllace(s) interllingüístico(s), agora proporcionao(s) por Wikidata na páxina d:Q204996
m correiciones
Llinia 44:
Brígida viaxó a [[Roma]] nel añu [[1349]] col propósitu de tomar parte na celebración del [[xubiléu]] de [[1350]], y pa llograr el permisu del [[papa]] de fundar una nueva orde relixosa. Los problemes colos que s'enfrentó Brígida yera que'l papa moraba entós en [[Aviñón]], y que la Ilesia prohibiera l'establecimientu de más ordes. L'ausencia del Papa nun amurnió a Brígida, pos ella yá sabía, por cuenta de una visión que tuviera, qu'ella vería al Papa y al [[Emperador]] atopase en Roma.
 
En Roma moró primero cerca de la [[basílica]] de [[Ilesia de San Llorienzo in Damaso|San Llorienzo in Damaso]]. Foi testigu de la escayencia espiritual de la ciudá tres la partida del papa. Mientres la so estancia na ciudá, escribió cartes al papa, onde-y clamiaba que tornara a Roma, y dedicóse a visitar les ilesies que conteníen tumbes de santos. Na ilesia de [[ilesia de San Llorienzo in Panisperna|San Llorienzo in Panisperna]], na llomba de Viminale, pidió a los transeúntes llimosnes pa los precisaos. Tamién aprovechó pa viaxar en pelegrinación a [[santuariu|santuarios]]s de [[Garráis]], [[Nápoles]] y [[Italia]] del sur.
 
En [[1368]], el papa [[Urbanu V]] tornó a Roma y el [[21 d'ochobre]] entrevistar col emperador [[Carlos IV de Luxemburgu|Carlos IV]]. Entós pudo Brígida apurrir les riegles del so orde al papa, quien s'encargaría d'esaminales. Les riegles fueron aceptaes con delles revisiones y fuertes cambeos colos que probablemente Brígida nun tuvo nada d'alcuerdu. Amás el papa tomó la decisión de dexar Italia nuevamente por motivos de seguridá, situación cola que Brígida nun tuvo nada d'alcuerdu. Ella profetizó que'l papa recibiría un fuerte golpe de Dios, y cuando Urbanu V tenía dos meses de tornar a [[Aviñón]], morrió.