Diferencies ente revisiones de «Victor McLaglen»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
m correiciones
Llinia 36:
La carrera de McLaglen dio un xiru nos años venti, cuando se treslladó a [[Hollywood]]. Convertir nun popular actor de calter, con un remangu especial pa interpretar a borrachos y homes de muncha rudez. McLaglen tenía una fisonomía pimpano y masivo, productu de los sos años de boxéu y munches vegaes trabayó al llau de [[John Wayne]] como una dupla actoral bien aceptada pol director [[John Ford]].
 
El visu de la so carrera foi'l so papel en ''The Informer ([[El delator]])'' (1935), película basada nuna novela de [[Liam O'Flaherty]], y pola que recibió un [[Óscar al meyor actor]]. Yá bien avanzada la so carrera foi nomáu otra vegada, nesta ocasión al [[Óscar al meyor actor de repartidarepartu]], pol so papel al pie de [[John Wayne]] en ''[[L'home sele]]'' (1952). Foi bien popular pol so trabayu xuntu al director [[John Ford]], quien incluyía con frecuencia a McLaglen nes sos películes. Nos sos últimos años, McLaglen tuvo delles intervenciones televisives, particularmente en series [[western]] tales como ''Have Gun, Will Travel'' y ''[[Rawhide]]''.
 
Casar en trés causes: con Enid Lamont, dende 1919 hasta 1942, añu de la muerte d'ella; con Suzanne M. Brueggeman, de 1943 a 1948, fecha na que se divorciaron; y con Margaret Pumphrey, de 1948 hasta'l [[7 de payares]] de [[1959]], día en que McLaglen finó por causa de un [[infartu agudu de miocardiu]]. Nesa dómina yá yera ciudadanu estaunidense. El so fíu, [[Andrew V. McLaglen]], ye un director cinematográficu.
Llinia 73:
* ''She Wore a Yellow Ribbon ([[La lexón invencible]])'' (1949)
* ''[[Ríu Grande (1950)|Ríu Grande]]'' (1950)
* ''[[The Quiet Man|L'home sele – L'home quietu]]'' (1952) - Nomáu al Óscar como meyor actor de repartidarepartu *
''Prince Valiant (El príncipe valiente)'' (1954)
* ''Trouble in the Glen (Llíu nel valle)'' (1954)