Diferencies ente revisiones de «William Holden»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
m correiciones
Llinia 43:
Holden tuvo casáu mientres 30 años cola actriz [[Brenda Marshall]], hasta [[1971]], cuando se divorció. Tuvo dos fíos y adoptó a la fía del primer matrimoniu de la so esposa. Una bona parte del so tiempu llibre Holden dedicar a la so reserva d'animales en [[África]], actividá que compartió cola so nueva pareya, l'actriz [[Stefanie Powers]].
 
El 24 de xunu de 1968 foi entrevistáu na ciudá de Torrexón, Coahuila, mientres la filmación de la película "Grupu Selvaxe" (''The Wild Bunch''). Declaró al reporteru que al terminar la filmación diría folgar a QueñaKenia onde reconoció que pasaba la metá del so tiempu —cuando nun grababa— y que'l so llar taba n'Europa. Mentó entós, que guardaba especial ciñu a "Les Pontes de Toko-Ri" onde interpretó al teniente Harry Brubaker*.
 
En 1978 aceptó'l papel de ''Richard Thorn'', el tíu de Damien, na remortina de terror clásico [[Damien: Omen II]]. De primeres, en 1976, ufiertárase-y el personaxe de Robert Thorn pa la primer parte de la saga, pero esti lo refugó por motivos llaborales.