Diferencies ente revisiones de «Bing Crosby»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
m delles correiciones
Llinia 51:
* Bing Crosby foi, primero de too, una estrella de la radio, al traviés de la cual fíxose presente nel llar de millones d'estaunidenses materializando una forma nueva de contactu, más íntima, más individualizada, ente'l cantante y el so públicu. L'usu del novedosu micrófonu dexó-y amoldar la so voz a les lletres y nun esmolecese de la fuerza como yera lo habitual hasta'l momentu.
 
* La voz de Crosby ye nidia, anque escura y grave, que gocia del rexistru vocal d'un [[Baxu-barítonu]], y la so forma d'interpretar ye llixeramente enfática en cuanto al tonu. El so repertoriu, venceyáu namánamái dacuando al [[jazz]], inclúi temes de musicales, música pa películes, [[country]], cantares del oeste, estándares patrióticos, himnos relixosos, balaes étniques (irlandeses y h.awaianes) y, poques gracies, les temes de los grandes compositores estaunidenses: Kern, Porter, Van Hausen, G. ya I. Gershwin.
 
* La novedá qu'introduz Crosby nos sos empiezos ta en que, llueñe de siguir el patrón rítmicu de la música europea, asume les innovaciones del [[jazz]] emerxente y apurre al cantar popular el sentíu del [[Swing (cualidá musical)|swing]].