Diferencies ente revisiones de «Linda Blair»

m
correiciones
m (correiciones)
m (correiciones)
N'avientu de [[1977]], a los 18 años d'edá, foi arrestada por posesión y distribución de [[cocaína]] y [[anfetamina]]. Recibió una condena con llibertá condicional por trés años, la obligación d'apaecer en curtios de serviciu públicu contra les drogues y siguir un programa de [[Rehabilitación (Medicina)|rehabilitación]] por 9 meses. Dempués d'esti episodiu na so vida, nun volvió tener problemes de [[adicción]], pero la so carrera profesional empezó a tornar por cuenta de que tuvo que ser internada nun hospital psiquiátricu por problemes de salú mental.
 
Na década de [[1980]] apaeció posando desnuda en delles revistes del xéneru, incluyida ''[[Playboy]]'' en 1983. NamáNamái llogró roles en filmes como ''[[Roller Boogie]]'' ([[1979]]), y otros basaos nes sos anteriores películes, tamién incluyendo escenes de desnudu. La so carrera nun volvió tener mayores ésitos.
 
En 1990 protagonizó la comedia ''Repossessed'' (titulada ''¿Y Ónde Ta'l Exorcista?'' en Llatinoamérica y ''Reposeída'' n'España) xuntu con Leslie Nielsen, parodia de la célebre película que la llevó a la fama. En 1996 tuvo una escena fugaz como reportera na película ''[[Scream]]''.