Diferencies ente revisiones de «Alcoholismu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
m correiciones
Llinia 31:
=== País por país ===
*N'[[Arxentina]], l'Asociación Civil ''Luchemos por la Vida'' calcula que'l consumu d'alcohol ye'l factor determinante en 50% de les muertes n'accidentes de tránsitu.
*En [[Chile]], l'estudiu ''Perfil de conductores de la Región Metropolitana'' reveló que'l 40% de les muertes por accidentes de tránsitu asoceden baxo la influenciainfluyencia del alcohol.<ref>http://www.cambio21.cl/noticia.php?noticia_día=10117categoria_día=61</ref>
 
Considérase un consumu escesivu diariu, 40 [[gramu|gramos]] d'alcohol n'[[homes]], por cuenta de la so mayor tolerancia al alcohol, y 32 gramos d'alcohol en [[muyer]]es. Un detalle que puede mentase tamién na inxesta desatamañada d'alcohol son los patrones de [[personalidá]] de les persones adictes a sustances tales. Munchos alcohólicos lleguen al alcoholismu por beber pa salir d'un estáu de dificultá pa socializar, o por problemes de baxa autoestima. En dellos casos tamién el mayor o menor efeutu que produz en rellación a la d'inxestión hasta'l momentu en que la tolerancia y procesamientu dexen de ser efeutivos. Una persona con un [[complexu d'inferioridá]], ente otros exemplos, ye más propensa a la poca resistencia al alcohol, pero nun ye una riegla xeneral. Reparáronse en pacientes alcohólicos tolerancia negativa y tolerancia positiva ensin una rellación causal aparente.