Diferencies ente revisiones de «Imperiu Gupta»

Ensin cambiu de tamañu ,  hai 4 años
m
correiciones
m (correiciones plurales)
m (correiciones)
La parte esencial de les cargues polítiques recayía sobre'l conseyu de ministros, formáu ente 3 y 37 miembros. El conseyu tenía sesiones de callao y dacuando imponía'l so puntu de vista. Los sos deberes yeren regular lo tocante cola pómpara real: coronación, desplazamientos, honres aciages del soberanu; y tamién caltener l'orde pa evitar la [[anarquía]]. Dientro de los asuntos esternos teníen de realizar les relaciones diplomátiques, roblar trataos y rexistrar la información sobre los tributos recibíos del estranxeru.
 
Debaxo de los ministros atopaben los recaldadores d'impuestos y el oficiales reales, quien teníen al so cargu la vixilancia de les diverses cañes de la economía. Otros funcionarios yeren el embaxadores, el gobernadores provinciales, los funcionarios militares y el conservadores d'arquivosarchivos.
 
No más baxo de la burocracia estatal atopábense los [[trovador]]es y [[heraldu|heraldos]], les escribes, el portadores d'insinies reales, los guardias de l'ayalga y del [[harén]], los espíes, el conductores de carros y [[elefante]]s, les centineles, los criaos y los guardias.