Diferencies ente revisiones de «Tracto gastrointestinal»

Contenido eliminado Contenido añadido
EmausBot (alderique | contribuciones)
m Moviendo 2 enllace(s) interllingüístico(s), agora proporcionao(s) por Wikidata na páxina d:Q6151460
m correiciones
Llinia 5:
== Sistema Dixestivu ==
El sistema tracto gastrointestinal superior, ye conocíu como'l sistema dixestivu que como conocemos el so percorríu, empieza en: la boca, la farinxe, l'esófagu y l'estómagu.
La boca contiencontién la mucosa bucal, que contiencontién les desaguaes de les glándules salivales, la llingua y los dientes.
 
Detrás de la boca atopa la [[farinxe]], que conduz a un tubu muscular vacíu, el [[esófagu]].
Llinia 25:
 
== Órganos accesorios ==
Los órganos accesorios de la canal alimentario inclúin, el [[fégadu]] la [[visícula biliar]] y el [[entrellenzu]]. El fégadu secreta la bilis nel intestín delgáu vía'l sistema biliar, emplegando la visícula biliar como un reservorio. Amás d'almacenar y concentrar la bilis, la visícula biliar nun tien nenguna otra función específica. L'entrellenzu secreta un fluyíu isosmótico que contiencontién bicarbonatu y delles enzimes, incluyendo la tripsina, la quimotripsina, la lipasa y la amilasa pancreática, según tamién enzimes nucleolíticas (desoxiribonucleasa y ribonucleasa) dientro del intestín delgáu. Estos dos órganos secretores ayuden a la dixestión.
 
== Embrioloxía ==
Llinia 72:
 
'''''Submucosa''''':
La submucosa consiste nuna trupa capa irregular de texíu conectivo con grandes vasos sanguíneos y linfáticos y cañes nervioses dientro de la mucosa y la muscularis. Esta contiencontién el plexo de Meissner, un plexo nerviosu entérico, asitiáu na superficie interna de la muscularis esterna.
 
'''''Muscularis esterna''''':