Diferencies ente revisiones de «Jesse Owens»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
m correiciones
Llinia 40:
Owens nació en [[Oakville]], [[Alabama]] (Estaos Xuníos), pero treslladar a [[Cleveland]], [[Ohio]], cuando tenía nueve año. Yera'l séptimu de los once fíos de Henry y Emma Owens. Owens yera'l nietu d'un esclavu y el fíu d'un granxeru. Recibió'l nomatu de "Jesse" d'un profesor de Cleveland, que nun podía entender el so acentu cuando'l mozu Owens dixo que se llamaba "J.C." (en [[idioma inglés|inglés]], "J.C.", sigles de James Cleveland, tienen una [[fonética]] paecida a "Jesse").
 
Owens siempres atribuyó la so esitosa carrera nel atletismu al estímulu del so entrenador mientres los sos estudios nel institutu Fairview Junior High, [[CharresCharles Riley]], que lu introdució al atletismu. Riley, xuntu a [[Harrison Dillard]], un atleta de Cleveland, inspiraron al mozu Owens. Como Owens trabayaba iguando zapatos dempués de la escuela, Riley dexó a Owens entrenar antes de les clases, en cuenta de nel horariu habitual de los entrenamientos.
 
Owens empezó a destacar a nivel nacional en [[1933]] cuando, como estudiante del institutu [[East Technical High School]] de Cleveland, ruempe'l récord mundial de saltu de llargor pa estudiantes d'institutu, con una marca de 7,55 metros ya iguala el récord mundial en 100 metros llisos con una marca de 10,4 segundos.