Diferencies ente revisiones de «Llanera»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
m Robó: Troquéu automáticu de testu (-rquiv +rchiv)
Llinia 278:
*La '''[[Illesia de San Miguel (Villardebeyo)|illesia parroquial de San Miguel de Villardebeyo]]''' del [[sieglu XV]], na so capiella mayor emplégase una [[dolosía]] que reutilizose d'otru edificiu que perteneció pol so estilu a la época de la monarquía asturiana. Ta construyida so otra anterior que debió de quedar en ruines y a metá del sieglu XIX, reféxose dafechu. El templu ye de planta rectangular, cabecera cuadrada y torruxón campanariu a los pies con pórticu énte la puerta. El so interior alcuéntrase dixebráu en dos naves separtaes por triple arcada so pilares, la nave mayor ye amplia y bien alluminada, la menor ye más estrencha. Créyese que la so dimposición de planta este-oeste y la utilización del pilar cuadráu guarden retrañíu de la construición antigua.
 
*La '''[[Illesia de Santiago (Arlós)|illesia de Santiago d'Arlós]]''' ye [[Menumentu Hestóricu Artísticu]], ye una obra clásica del [[románicu]] rural, d'una sola nave y cabecera cuadrada típica asturiana. La portada prencipal ye d'arcu de mediu puntu con dos [[arquivoltaarchivolta|arquivoltesarchivoltes]] con decoración de xerra. Lo más destacáu de la portada son los dos [[capitel]]es, l'esquierdu tien dos caballeros que porten en mán un falcón y el derechu más estragáu amuesa un cuadrúpedu aláu. Ente la nave y el presbiteriu ellévase un arcu de trunfu con dos arquivoltesarchivoltes semicirculares que sofiten en tres capiteles. En [[1997]] rialícense obres de restauración qu'elimina l'enfoscáu dexando la piedra a la vista.
 
*'''[[Torre de los Valdés (Llanera)|Torre Valdés]]''', ye Menumentu Hestórico Artísticu, debío a les reformes realizaes nel sieglu XX, tien un cambéu de fisonomía, la cobierta de teya a cuatro vertientes sustitúise por un remate almenáu y tanto na torre como nel cuerpu ábrense grandes vanos góticos. Podríen corresponder a la so construición orixinal les saeteres del pisu soperior, equí alcuéntrase l'escudu d'armes de los Valdés, Lleón, Castiella y Bernaldo de Quirós.