Diferencies ente revisiones de «Galenu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-cuatro año, +cuatro años,, -cuatro año. +cuatro años., -mil año. +mil años.)
m Robó: Troquéu automáticu de testu (-períodu +periodu)
Llinia 60:
Tornó a [[Pérgamo]], en [[157]], al enterase de la muerte del so padre, que-y mandó una gran fortuna. Ellí trabayó como médicu na escuela de [[gladiador]]es mientres trés o cuatro años. Nesti periodu adquier esperiencia nel tratamientu de los golpes y feríes. Años más tarde falaría de les feríes como les "ventanes nel cuerpu".
 
A partir de [[162]] vivió en [[Roma]], la capital imperial, onde escribió numberoses obres, demostrando d'esa manera públicamente la so conocencia de l'anatomía. Consigue una gran reputación como médicu espertu y cuenta con una nutrida vecería. Unu de los sos pacientes foi'l cónsul [[Flavio Boecio]], quien lo introdució nel tribunal y acabó siendo médicu na corte del emperador [[Marco Aurelio]] y el so correxente [[Lucio Vero]]. Mientres un curtiu períoduperiodu tornó a Pérgamo [[166]]-[[169]], hasta ser llamáu por Cómodu (fíu de Marco Aurelio).
 
Mientres la so estancia na corte Galeno foi testigu d'importantes acontecimientos, como la llegada de la llamada [[peste antonina]] (que describió y rellató nes sos obres), les Guerres Marcomanas, l'asesinatu de Cómodu, la guerra civil y la llegada al tronu de Séptimu Severu.