Diferencies ente revisiones de «Henry Miller»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
m Robó: Troquéu automáticu de testu (-períodu +periodu, -períodos +periodos)
Llinia 25:
 
== Biografía ==
La mocedá de Miller foi errática. Alternaba diversos trabayos con curtios períodosperiodos d'estudios nel City College de Nueva York. En 1928 casar con [[June Mansfield]] en divorciándose de la so primer esposa, [[Beatrice Sylvas]], cola que tuvo una fía.
 
En [[1930]], mientres la [[Gran Depresión]], marcha a Francia, onde vive l'españíu de la [[Segunda Guerra Mundial]]. Nesta dómina, Miller decide consagrase totalmente a la lliteratura. Los sos primeros años de bohemia en [[París]] fueron miserables, tuvo que lluchar contra'l fríu y la fame; alimentar coles comíes que-y ufiertaben y dormía, cada nueche, so una ponte distinta. La suerte va presentar na persona de Richard Osborn, un abogáu americanu que-y ufierta una habitación nel so apartamentu. Cada mañana, Osborn, dexaba enriba de la mesa de la cocina un billete de 10 francos por que Miller gastar a la so conveniencia. Conoz a [[Anaïs Nin]] (de la que foi amante), a [[Brassaï]] y a [[Alfred Perlès]], y empiecen los sos tanteos col [[surrealismu]].
Llinia 42:
 
== Obres ==
* Cartes a Anaïs Nin (esta obra entienden un períoduperiodu de 15 años, de 1931 a 1946), fecha de publicación (n'español, por Bruguera Amigu) 1981
* ''[[Trópicu de Cáncer (novela)|Trópicu de Cáncer]]'', 1934
* ''Primavera negra'', 1936