Diferencies ente revisiones de «Xuan Crisóstomu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Robó: Troquéu automáticu de testu (-períodu +periodu)
m a;os
Llinia 62:
Sicasí, les enganíes d'una vida más perfecta llevar a convertise nun [[eremita]] (alredor de 375) condición na que permaneció hasta que la so frayada salú por escesives vixilies y ayunos mientres l'iviernu obligar a volver a Antioquía onde retomó la so actividá como llector. Crisóstomo foi siempres un almirador d'un monasticismo activu y utilitariu y pronuncióse contra los peligros d'una contemplación ociosa.
 
En [[381]] foi ordenáu [[diáconu]] por Meletio de Antioquía y en [[386]] foi ordenáu sacerdote pol obispu Flaviano I de Antioquía. Al paecer foi ésti'l momentu más feliz de la so vida. La so principal xera mientres doce añoaños consistió en pedricar. Adquirió gran popularidá pola so elocuencia. Dignos de mentar son los comentarios que fixo a pasaxes bíblicos y l'esposición d'enseñances morales munches d'elles arrexuntaes nes sos ''Homilíes''.
 
Col intre del tiempu Crisóstomo aportó a el sucesor de Flaviano I. Mientres la so misión como obispu amosó gran esmolición poles necesidaes espirituales y materiales de los probes. Tamién se pronunció en contra de los abusos de los poderosos y de la propiedá personal. La so interpretación directa de les Escritures (en contraste col enclín d'Alexandría onde se recurría a una interpretación [[alegoría|alegórica]]) conducir a escoyer pa les sos charres tarrezas eminentemente sociales qu'esplicaben el conceutu de la vida cristiana.