Diferencies ente revisiones de «Fátima Mernissi»

Contenido eliminado Contenido añadido
Páxina creada con «'''Fatema Mernissi''' –n'árabe, ''فاطمة مرنيسي Fātima Marnīsī'', n'ocasiones tamién transcrito como '''Fátima Mernissi'''– (Fez (Ma...»
 
Sin resumen de edición
Llinia 2:
 
Mernissi estudió Ciencies Polítiques y foi becada pola [[Sorbona]] pa un doctoráu na [[Universidá de Brandeis]], Estaos Xuníos. Historiadora, ensayista, doctora en socioloxía y profesora na Universidá Mohamed V de [[Rabat]]. Foi una de les intelectuales marroquines más conocies n'[[Europa]], destacando pola so defensa de los derechos de la muyer y ser una autoridña mundial n'estudios d'El [[Corán]]. Últimamente interesábase pola influencia de les nueves tecnoloxíes de la comunicación nel nacimientu de la sociedá civil nel mundu árabe.
 
Ente les sos obres destaquen ''Sexo, ideología e Islam'' 1975, ''El harén político: el profeta y las mujeres'', 1987 [hai una edición española: Guadarrama, ediciones del oriente y del mediterráneo,1999], que ye un estudiu históricu onde narra l'importante papel de les muyeres de Mahoma, ''Sultanas olvidadas'' 1990 [hay una edición española en El Aleph Editores, 1996], ''Marruecos a través de las mujeres'' 1991 [6ª edición española d'ediciones del oriente y del mediterráneo, 2007], consistente nuna riestra d'entrevistes a campesines, videntes, obreres y sirvientes; y especialmente ''El hilo de Penélope'' 2004, onde nos muestra un Marruecos que avanza hacia la modernización, tanto tecnolóxica como social, ensin escaecer los sos vezos ancestrales. Otres obres: ''El miedo a la modernidad: islam y democracia'' [ediciones del oriente y del mediterráneo, 2007], obra na que fai un análisis del nuevu orden mundial impuestu depués la Guerra del Golfu;''Aixa y el hijo del rey o ¿quién puede más el hombre o la mujer?'' [ediciones del oriente y del mediterráneo, 1990], guapu cuentu popular marroquín en clave feminista; ''Sueños en el Umbral: Memorias de una niña del harén'' (El Aleph Editores, 1996), ''La mujer en la otra orilla'' , y ''El amor en el Islam'' (Aguilar, 2008).
 
[[Categoría:Premiu Príncipe d'Asturies de les Lletres|Mernissi, Fátima]]