Diferencies ente revisiones de «Presa d'Asuán»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Vease tamién +Ver tamién, -eletricidá +electricidá)
Llinia 92:
Los efectos de los peligrosos hinchentes de 1964 y 1973 y les tarrecibles seques como les de 1972-73 y 1983-84 quedaron apangaos. Creóse una nueva industria pesquero alredor del llagu Nasser que sigue nel so bracéu por espolletar por cuenta de la distancia a la que s'atopa cualquier mercáu significativu.
 
Con una producción hidroeléctrica de 10 000 GWh/añu, la presa alluga 12 xeneradores de 175 megavatios cada unu. El suministru eléctricu empezó en 1967, cuando la presa algamó la so cenit de producción, xenerando aprosimao la metá de la eletricidáelectricidá necesaria pal consumu de too Exiptu (alredor del 15% en 1998) y dexando, per primer vegada, la conexón eléctrica na mayoría de los pueblos exipcios.
 
== Cuestiones medioambientales ==
Llinia 100:
Les consecuencies mediambientales fueron numberoses: sedimentación escesiva agües enriba, erosión enagües embaxo, desapaición d'especies animales qu'efectuaben migraciones a lo llargo del ríu, destrucción y [[salinización]] del [[delta del Nilo]] (l'amenorgamientu del caudal del ríu causó que les agües salaes del [[Mar Mediterraneu]] enfusen nel terrén a lo llargo de la mariña cercana a la desaguada), amenorgamientu de la productividá nes pesquerías, emigración d'animales marinos al suprimise la barrera del salín, xubida del nivel freáticu de les agües nes vegues cercanes, contaminación del ríu provocada polos fertilizantes, yerbicíes y pesticidas. Otra de les consecuencies negatives pa la población foi l'aumentu de riesgu sanitario cuidao que les canales de riego agrícola y los marxes del llagu Nasser son l'hábitat perfectu p'animales que tresmiten enfermedaes, tales como'l mosquitu de la [[malaria]] (mosquitu [[Anopheles]]) y los cascoxos qu'arrobinen el parásitu de la [[bilharziasis]] (Schistosoma sp.)
 
== VeaseVer tamién ==
 
* [[Nilo]]