Diferencies ente revisiones de «John Cassavetes»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Xerséi --> Jersey
m plurales
Llinia 30:
A pesar de que la so distribución nos Estaos Xuníos nun foi bien amplia, consiguió llamar l'atención de los estudios de [[Hollywood]]. Cassavetes dirixió dos llargumetraxes en Hollywood a empiezos de los [[años 1960|años '60]]: ''Too Llate Blues'' y ''A Child is Waiting'' (1963), esta postrera estrenada n'España col títulu de ''Ánxeles ensin paraísu'', que trata en fondura la tema del retrasu mental. Nella Jean Hansen (Judy Garland), profesora de música nun colexu de neños deficientes mentales, conoz a Reuben, un neñu con problemes al que los sos padres nun visiten dende va años; Jean va apinar d'atenciones y mimos a pesar de que'l director del centru (Burt Lancaster) considera que la so actitú ye contraproducente.
 
La so siguiente película como director (la segunda de forma independiente a los estudios) foi ''[[Cares (película)|Cares]]'' (1968), protagonizada pola so muyer y por [[John Marley]], [[Seymour Cassel]] y [[Val Avery]]. La película amuesa la desintegración d'un matrimoniu modernu, y foi candidata a tres PremioPremios Oscar nes categoríes de meyor guion orixinal, meyor actor de repartu y meyor actriz de repartu.
 
''[[Homes]]'' (1970) ta protagonizada por el mesmu Cassavetes, [[Peter Falk]] y [[Ben Gazzara]]. Interpreten a un tríu d'homes casaos y con fíos viaxando por Nueva York y [[Londres]] tres el funeral d'unu de los sos meyores amigos, que-yos obliga a replantegase la so vida y dexar tou tras pa reponer una allampada -y falsa- llibertá.