Diferencies ente revisiones de «Ozzy Osbourne»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
m correiciones
Llinia 36:
Mientres la so adolescencia convertir nun gran fan de [[The Beatles]]. Ye conocida la so frase «Cuando dexé la escuela, quería ser fontaneru. Cuando escuché a [[The Beatles]] quería ser un Beatle».<ref>{{cita web|título= Ozzy Biography |url =http://www.veinotte.com/ozzy/|fechaacceso=12 d'agostu de 2010|idioma=inglés}}</ref>
 
Dexó la escuela a los quince años y trabayó en dellos empleos nos que lu pagaben bien pocu, optando pola vida delictiva, robando en cases hasta que lo arrestaron y foi condergáu a 3 meses de cárcel. Ende, él mesmu con una aguya de coser y un cachu de [[grafitu]] fíxose dellos [[tatuaxe]]s: el de OZZY nos sos nudiellos y unes carines felices nes sos rodíes. Tres seis semanesselmanes d'encarcelamientu salió llibre.
 
Foi cantante en pequeños grupos musicales de la zona de Birmingham, hasta que conoció a [[Tony Iommi]], [[Bill Ward]] y [[Terence "Geezer" Butler]] y formaron la banda [[Polka Tulk Blues Band]] (nome tomáu d'una tienda de ropa pakistaní de la área) en [[1965]], dempués de ver un anunciu onde se buscaba a un vocalista, a la que camudaron depués el nome por Earth, cola que consiguieron cierta resonancia na zona. Pero había otra banda col mesmu nome, polo cual decidieron camudalo por [[Black Sabbath]], nome que tomó Butler d'una [[:m:w:en:Black_Sabbath_%28filme%29|vieya película]] de [[Boris Karloff]] de [[1963]].