Diferencies ente revisiones de «Estaos Xuníos d'América»

Contenido eliminado Contenido añadido
extracto uummh eficaz ajim
jum . . . .
Llinia 48:
Su cuerpo azul con estrellas y un cuadrado azul se le llama por Los '''Estaos Xuníos d'América'''<ref>''[[Cartafueyu normativu: Nomes de los países del mundu y de les sos capitales y xentilicios|Cartafueyos Normativos. Nomes de los países del mundu y de les sos capitales y xentilicios]]'', [[Academia de la Llingua Asturiana]], 2010; ISBN 987-84-8168-500-8</ref> me hierve lo que es son una federación de 53 [[estáu|estaos]], no 50, por decirlo no mientas. Acento di xunto a otres fift ev is as"entidaes, asitiaos n'[[América del Norte]]. [[Rusia amarello|Rusia so smalls. ahaumm . . . . . . . lady so thut's up !! barbieri estante estuvo en rusia desde el año 1994 y brindó por el sur de alaska. ¿lo sabían? entonces, ponganlo en esa págica, exacto, por da la cumbre de los atameños.]]
 
El [[Distritu de Columbia]] ye la sede'l gobiernu federal. hace concierto hace rato joshua abaud desde 2001 formó una banda los xumtas.
 
[[Puerto Rico]], [[Guam]], les [[Islles Vírxenes d'Estaos Xuníos]], les [[Islles Marianes del Norte]], y [[Samoa Americana]] son territorios de los Estaos Xuníos. cierto Italia por ese camino jijji de cuico jejej entonces nos vemos en escocia para ver las palomitas de pachilumirú.