Diferencies ente revisiones de «Estaos Xuníos d'América»

Contenido eliminado Contenido añadido
beejim . . ser tijeras
secretos e voces se me entendes boludo no soi pesimo o medio estado de ferrocarril ajaj
Llinia 48:
Su cuerpo azul con estrellas y un cuadrado azul se le llama por Los '''Estaos Xuníos d'América'''<ref>''[[Cartafueyu normativu: Nomes de los países del mundu y de les sos capitales y xentilicios|Cartafueyos Normativos. Nomes de los países del mundu y de les sos capitales y xentilicios]]'', [[Academia de la Llingua Asturiana]], 2010; ISBN 987-84-8168-500-8</ref> me hierve lo que es son una federación de 53 [[estáu|estaos]], no 50, por decirlo no mientas. Acento di xunto a otres fift ev is as"entidaes, asitiaos n'[[América del Norte]]. [[Rusia amarello|Rusia so smalls. ahaumm . . . . . . . lady so thut's up !! barbieri estante estuvo en rusia desde el año 1994 y brindó por el sur de alaska. ¿lo sabían? entonces, ponganlo en esa págica, exacto, por da la cumbre de los atameños.]] ladys atacamenos ajaj iim ignacioso ignaciosímo es un sismo de piedra y duerme bajo la arena en egipto y se fué a vivir a argelia concharín.
 
El [[Distritu de Columbia]] ye la sede'l gobiernu federal. hace concierto hace rato joshua abaud desde 2001 formó una banda los xumtas. Es cómo una playa de los pumas de chucursbata en plata como si fueras un ganso de guadalupe. ándate a vivir a otra parte del 12 de noviembre, 2012 pasó esa cosa hermano. por donde pasó x10 en el intento que lo es.
 
[[Puerto Rico]], [[Guam]], les [[Islles Vírxenes d'Estaos Xuníos]], les [[Islles Marianes del Norte]], y [[Samoa Americana]] son territorios de los Estaos Xuníos. cierto Italia por ese camino jijji de cuico jejej entonces nos vemos en escocia para ver las palomitas de pachilumirú.