Diferencies ente revisiones de «Zeppo Marx»

Contenido eliminado Contenido añadido
m plurales
m correiciones
Llinia 23:
Zeppo foi'l postreru de los Marx n'escoyer el so llamatu y nun hai nenguna certidume sobre l'orixe del mesmu. [[Groucho Marx]] dixo nuna ocasión qu'el so hermanu escoyera esti llamatu en referencia al [[zepelín]], artiluxu volador probáu per primer vegada escontra la fecha de la so nacencia. Sicasí, la idea más aceptada ye qu'el so nuevu nome yera una referencia al d'otru actor de [[vodevil]] de la dómina, conocíu como Mr. Zippo, al qu'Herbert se paecía físicamente. Menos siguida ye la hestoria que suxure que mientres la dómina en que los Hermanos Marx faíense pasar por granxeros pa evitar sirvir na [[I Guerra Mundial]], éstos llamábense ente sigo con nomes ''de palurdo'' como Zeke o Zeb, y que nesti casu, Zeb acabó tresformándose en Zeppo. Seya que non, la terminación del nome artísticu en "'''o'''" fíxose siguiendo l'exemplu de los sos hermanos Groucho, [[Harpo Marx|Harpo]], [[Chicu Marx|Chicu]] y [[Gummo Marx|Gummo]].
 
Zeppo apaez como un personaxe rectu, románticu y pocu cómicu nes primeres cinco películes de los hermanos Marx, antesenantes d'abandonar el cuartetu (Gummo yá dexara l'actuación antesenantes de la entrada de los Marx nel [[cine]]). Acordies con un artículu periodísticu publicáu en [[1925]], Zeppo tuvo un papel na comedia ''A Kiss in the Dark'' de [[Adolphe Menjou]], pero nun se conoz qué clase de personaxe tuvo nella nin la importancia d'ésti, una y bones toles copies del filme perdiéronse. A pesar de que Zeppo cuntaba con habilidaes risibles abondes, inclusive pa sustituyir al so hermanu Groucho en delles representaciones y yera conocíu polos sos chistes ente bastidores, nunca creó un gran personaxe risible que pudiera andar a la tema colos de Groucho, Harpo y Mozu.
 
Fora de l'actuación, Zeppo tenía un gran talentu pal mundu de la mecánica, polo que s'ocupaba de que'l coche de la familia Marx siguiera en funcionamientu. En [[1941]] fundó la empresa ''Marman Products'', dedicada al diseñu y ensamblaxe de diverses pieces y material armamentístico riquíos pol exércitu estaunidense mientres la [[II Guerra Mundial]]. Les mesmes argolles coles que s'ensobió al ''[[Enola Gai]]'' a ''[[Little Boy]]'', la [[bomba atómica]] llanzada sobre [[Hiróxima]], fueron un diseñu so y construyéronse nes sos fábriques. Asina mesmu, fundó una compañía [[teatru|teatral]] xuntu col so hermanu Gummo ya inventó un tipu especial de [[reló de pulsera]] capaz de midir el pulsu a persones afectaes de [[cardiopatía|problemes cardiacos]] y llanzar una señal d'alarma cuando ésti nun rexistrara los sos valores normales.