Diferencies ente revisiones de «Max Steiner»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
m correiciones
Llinia 9:
Escribió composiciones pa más de trescientes películes, de les cualos una de les más representatives ye ''[[Lo que'l vientu llevóse (película)|Lo que'l vientu llevóse]]'' (V. Fleming, 1939). Amás ye'l filme preconizador del fin del sinfonismo clásicu siendo de la mesma la so máxima espresión.
 
Nél, llegar a crear hasta dieciséis leitmotiv que sonaren cada vezvegada qu'apaezan los personaxes ya inclusive cuando se fala d'ellos (como asocede na secuencia del diálogu de la ventana, que s'asocede nel baille, onde al falar de la guerra, introduzse la so leitmotiv). Ye destacable como esti fechu d'atribuyir un leitmotiv a oxetos inanimaos, ye pioneru y de gran importancia cuidao que Alifaz y la Guerra son d'enorme valor pal desenvolvimientu de la hestoria, convirtiéndose Alifaz nel elementu sobre'l que xira tola hestoria (esto pondráse de relieve na escena tan famosa de «A Dios pongo por testigu...» onde surde de manera rescamplante la so leitmotiv). Tamién fai usu de los soníos onomatopéyicos, como ye'l casu de la secuencia del bombardéu de Atlanta onde se da una amplificación de los soníos con sentíu dramáticu.
 
Hai que destacar la composición realizada pa ''[[The Searchers]]'' (''Más corazón qu'odio'' o ''Centauros del desiertu'') (J. Ford, 1956), una de los diez meyores obres cinematográfiques de tolos tiempos, onde la música convertir nel aparatu que pon de relieve les imaxes,esto ye, afayar ensin crear significaos nuevos. Esta presencia musical nun sería del presto de John Ford, cuidao que l'aboga por una tresparencia total na que lo visual convertir nel únicu conductor de la hestoria. Ford prefería trabayar con [[Alfred Newman]], pero non puede negase la gran composición musical realizada por Max Steiner.