Diferencies ente revisiones de «Jorja Fox»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Robó: Troquéu automáticu de testu (- de repartida + de repartu)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-llínea\b +llinia)
Llinia 29:
El 18 d'abril de 2007, la revista TV Guide informó que Jorja Fox podría nun tornar pa la octava temporada de CSI, cuidao que inda nun roblara'l so contratu. El final de temporada dexó en suspensu a los televidentes, cuidao que se pon en peligru la vida del so personaxe [[Sara Sidle]]. El ''New York Post'' publicó que Jorja nun se presentó a la filmación d'esti capítulu por cuenta de dellos asuntos alrodiu del so contratu. Nin CBS o l'axente de Jorja confirmó esta información.
 
En septiembre de 2007, dempués de dellos rumores alrodiu de la salida de Jorja Fox de CSI, un foru en llíneallinia llamáu ''Your Tax Dollars at Work'', que cunta con alredor de 15.000 miembros de más de 50 países, empezó una campaña pa caltener a [[Sara Sidle]] en [[CSI: Les Vegues|CSI]]. La campaña. llamada ''Dollars for Sense'', consiste n'unviar a'l productores del programa un dólar por que Jorja quedar en CSI. Cola ayuda de donaciones, la campaña tamién entamó l'usu d'una pancarta aérea los martes y los xueves de los dos primeres selmanes d'ochobre que va sobrevolar la área de los Estudios Universal en California, onde esta la locación de la serie. La pancarta aérea lleva'l mensaxe «''Keep Jorja Fox on CBS''» y que la so traducción ye «Caltengan a Jorja Fox en CBS».
 
El [[15 d'ochobre]] de [[2007]], Jorja Fox comunicó a [[Entertainment Weekly]] qu'abandonaba la serie [[CSI: Les Vegues|CSI]] tres siete temporaes y media. La so última apaición producir nel séptimu episodiu de la octava temporada, que foi estrenáu'l [[15 de payares]] de 2007. El dineru recaldáu na campaña ''Dollars for Sense'' foi donáu a ''National CASA'', organización qu'ayuda a los neños adoptaos.