Diferencies ente revisiones de «Achillea millefolium»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-pequen +pequeñ)
Llinia 48:
La tercer semeya amuesa en detalle'l [[arreyo]] o cubierta qu'envolubra al receptáculu nel que s'aprecien les brácteas en forma llanceolada y un pocu ovada que lo envolubra (esa especie d'escames qu'arrodia a les flores). Esti tipu d'arreyo denominar ''arreyo plurifloro'' al arrodiar a delles flores. El frutu de la ''Achillea millefolium'' ye un [[aqueniu]] y escarez de [[miriguanu|miriguanos]].
 
Esta planta mielícola estremar de les sos hermanes principalmente nes sos fueyes que lleguen a midir hasta 15 cm de llargu y centímetru y mediu d'anchu. Como puede apreciase na cuarta fotografía, les fueyes estremar en segmentos bien pronunciaos que lleguen prácticamente al nerviu central de la fueya, estos segmentos de la mesma, vuelven estremase. El tarmu ye [[tomentoso]] o con pequenospequeños pelos enrevesosos, finos y delgaos que-y da una sensación de terciopelu, nes fueyes tamién s'aprecien pero menos trupos.
 
<gallery>
Llinia 64:
 
== Ecoloxía ==
De forma natural, la cenoyina crez en zones non demasiáu seques y bien drenaes. Puede atopase en camperes, en campos cultivaos o non y de cutiu al pie de les carreteres, en fasteres de monte y en zones montiegues. Puede atopase ente los 0 y 2.400&nbsp;m d'altitú, anque prefier altitúes inferiores a los 1.500&nbsp;m. A partir de los 1.000&nbsp;m escontra riba tien un porte más pequenupequeñu y más arume.
 
Anque ye una planta bien tolerante a cualquier tipu de clima, rique unes condiciones templaes o templaes-fríes. Aguanta bien les xelaes (hasta −15&nbsp;°C) y a la seca. De normal quier condiciones de plenu sol.