Diferencies ente revisiones de «Ceguera»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Tratar d +Trátase d)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-pequen +pequeñ)
Llinia 117:
La dexeneración macular rellacionada cola edá ye causada por una falla nes célules del epiteliu pigmentariu de la retina (EPR), que formen una capa protectora so los conos y cayaos sensibles a la lluz que s'atopen na retina. En dellos casos esta disfunción acomuñóse tamién al tabaquismu o los antecedentes familiares, ente otres causes.
 
El nuevu procedimientu escurríu polos británicu consigue xenerar nel llaboratoriu célules del epiteliu pigmentariu de la retina que sirven de “recambiu”, a partir de célules madre. Depués, los espertos inyecten nel güeyu del paciente un pequenupequeñu parche d'unos 4 a 6 milímetru formáu coles célules nueves.
 
Los ciruxanos llogren restaurar la visión de dellos pacientes utilizando célules madre de los sos propios güeyos, pero ye un procesu ye complicáu y pocu efectivu. La nueva técnica, que dio resultancia n'aguarones, ye muncho más prometedora. "Si nun se volvió daqué de rutina nunos 10 años , va significar que nun tuvimos ésitu," dixo unu de los responsables. "Tien que ser daqué que tea disponible pa una gran cantidá de persones," añedió. Espérase que la operación pueda ser realizada como un simple procedimientu de 45 minutos so anestesia local.