Diferencies ente revisiones de «Condensador llétricu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Tratar d +Trátase d)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-pequen +pequeñ)
Llinia 168:
[[Archivu:Condensador-variable.jpg|thumb|Condensador variable d'una vieya radio AM.]]
[[Archivu:Photo-SMDcapacitors.jpg|thumb|300px|Condensadores modernos.]]
* '''Condensadores d'aire'''. Trátase de condensadores, de normal de plaques paraleles, con dieléctricu de [[aire]] y encapsulados en [[vidriu]]. Como la permitividad eléctrica relativa ye la unidá, namá dexa valores de capacidá bien pequenospequeños. Úsase en radiu y radar, pos escarecen de perdes y polarización nel dieléctricu, funcionando bien a frecuencies elevaes.
* '''Condensadores de mica'''. La [[mica]] tien delles propiedaes que la faen afecha pa dieléctricu de condensadores: baxes perdes, exfoliación en llámines fines, soporta altes temperatures y nun se degrada por oxidación o col mugor. Sobre una cara de la llámina de mica deposítase [[aluminiu]], que forma una armadura. Se apilan delles d'estes llámines, soldando los estremos alternativamente a cada unu de los terminales. Estos condensadores funcionen bien n'altes frecuencies y soporten tensiones elevaes, pero son caros y vense gradualmente sustituyíos por otros tipos.
* '''Condensadores de papel'''. El dieléctricu ye papel parafinado, [[baquelita|baquelizado]] o sometíu a dalgún otru tratamientu qu'amenorga'l so [[higroscopia]] y aumenta l'aislamientu. Se apilan dos cintes de papel, una d'aluminiu, otros dos de papel y otra d'aluminiu y endólquense n'espiral. Les cintes d'aluminiu constitúin los dos armadures, que se conecten a dos talos terminales. Utilícense dos cintes de papel pa evitar los poros que pueden presentar.