Diferencies ente revisiones de «Espartacu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Robó: Troquéu automáticu de testu (-empobrecimiento +emprobecimientu)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-pequen +pequeñ)
Llinia 32:
 
[[Archivu:Roman collared slaves - Ashmolean Museum.jpg|thumb|230px|Esclavos, provincia romana de [[Asia (provincia romana)|Asia]]]]
Al tener conocencia del motín, los romanos, ensin dar gran importancia a esti incidente, unviaron dende [[Capua]] una pequenapequeña brigada de soldaos, que foi ganada. Rápido los esclavos sustituyeron les sos armes de gladiadores con verdaderes armadures romanes. Arriendes d'ello, los romanos sollertáronse y unviaron una unidá de 3000 homes al mandu de [[Cayo Claudio Glabro]].
 
Contrariu a la doctrina militar romana, y infravalorando dafechu a los ex esclavos, Claudio Glabro estableció'l so campamentu al pie del monte, onde baxaba l'únicu camín proveniente del cumal, ensin establecer una valla de protección. Al tener conocencia d'esti fechu, Espartaco adoptó un brillosu plan: fixo baxar a los sos homes pela parte más serrapatosa del volcán, arreyaos por cuerdes a la cepa d'una vide montesa, cayendo por sorpresa sobre los soldaos romanos, causándo-yos numberoses baxes y obligando a los supervivientes a dase a la fuga desordenadamente, dexando'l campamentu en manos de los esclavos. Yera la primera gran victoria de Espartaco, la [[Batalla del Vesubio (Guerres serviles)|batalla del Vesubio]].