Diferencies ente revisiones de «Marcia Gay Harden»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Director +Direutor)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-pequen +pequeñ)
Llinia 36:
Marcia Gai Harden nació en [[La Jolla (California)|La Jolla]], [[San Diego (California)|San Diego]], [[California]], fía de Beverly Bushfield, ama de casa, y Thaddeus Harold Harden, un oficial de la naval nacíu en Texas. foi estudiase a [[Europa]] mientres la so mocedá, pero llicenciar na [[Universidá de Texas]] en teatru en 1983. De la so estancia europea aprendió a valorar ciertos conceutos como l'estáu de bienestar y que depués se traduciría nuna carrera profesional na que non por casualidá nun falten trabayos de corte social en películes independientes que compaxina con unes más comerciales.
 
Marcia concluyó la so formación nun programa de teatru en Nueva York, tres el cual empecipió la so carrera como actriz, aceptando pequenospequeños papeles. La so suerte camudó en 1990 cuando [[Joel Coen]] propúnxo-y interpretar nel filme ''[[Miller's Crossing]]'' a Verna, la muyer d'un gángster encarnáu por [[Albert Finney]] que vivía un romance con unu de los subordinaos d'aquél ([[Gabriel Byrne]]).
 
En 1992 llamó l'atención na película ''[[Used People]]'', na que Marcia poner na piel de Norma, una madre soltera con problemes d'alcohol, que nun taba dispuesta a que naide —nin siquier un noviu so psicólogu— cuestionara la salú mental del so propiu fíu. Por cuenta de que la cinta taba llarada d'estrelles como [[Kathy Bates]], goció de ciertu espardimientu y el trabayu de Marcia foi apreciáu pola crítica.