Diferencies ente revisiones de «Transilvania»

Contenido eliminado Contenido añadido
Legobot (alderique | contribuciones)
m Bot: Migrating 68 interwiki links, now provided by Wikidata on d:q39473 (translate me)
m formatu fecha [[
Llinia 37:
En [[1765]] la rexón convirtíuse nun gran principáu so la corona de [[San Esteban d'Hungría]] en xunión presonal con Hungría y Austria. En [[1848]] Transilvania xuníuse oficialmente con Hungría, dempués de la cayida de la revolución húngara en [[1849]] devieno un territoriu de la corona austriaca. Por embargo, volvería a formar parte de Hungría en [[1867]] cola creyación del imperiu austro-húngaru. N'[[avientu]] de [[1918]], [[Rumanía]] ocupóu la rexón y el territoriu ye anexáu oficialmente'l [[4 de xunu]] de [[1920]], col [[Tratáu de Trianón]].
 
[[Hungría]] caltuvo las súas vindicaciones sobru'l territoriu por mor de la súa numberosa población [[maxar]], el greyu étnicu más importante. En [[1940]], na [[II Guerra Mundial]], la parte septentrional de ''Transilvania'', una superficie de 44.030 km2, con una población de 2.700.000 habitantes, fou devuelta a [[Hungría]] pola concesión italoxermana del [[30 de agostod'agostu]].
 
Tres la guerra, el territoriu cedíu fou de nuéu tresferíu a [[Rumanía]]; tres la cayida del réxime de [[Ceausescu]], la rexón convertíuse nuna estaya conflictiva, a causa de las pretensiones autonomiegas de la minoria húngara, ente la que se desendolcóu un fuerte nacionalismu rumanu.