Diferencies ente revisiones de «Clodovéu I»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
m reis francos
Llinia 32:
En [[481]], Clodovéu, fíu del rei [[Childericu I]] y de la princesa Basina de Turinxa, aportó al tronu del reinu [[Francos salios|francu salio]], asitiáu na [[rexón de Tournai]] na actual [[Bélxica|Bélxica.]] El títulu de rei nun yera nuevu, pos esti dábase a los xefes de guerra de les naciones bárbares al serviciu de [[Roma]]. Asina los [[francos]], antiguos sirvidores de [[Roma]], nun yeren nada menos que [[Xermania|xermanos]], bárbaros paganos, alloñaos de la manera de vida de los galos romanizaos mientres más o menos cinco sieglos de dominación ya influencia romana.
 
Clodovéu tenía namái quince años cuando se convirtió nel xefe de la so tribu, el so coronamientu dio entamu a la primer dinastía de [[reis de Francia]], los Merovinxos, que tomaron el so nome del güelu de Clodovéu, el gran [[MeroveoMerovéu]].
 
El reinu de Clodovéu inscríbese más bien na continuidá de l'antigüedá tardía que na [[Edá Media|alta edá media]] según numberosos historiadores. Sicasí contribúi formar el calter orixinal d'esti últimu periodu, dando entamu a una primer dinastía de reis [[Cristianismu|cristianos]], y gracies a l'aprobación de les élites galu-romanes, crea un poder central en [[Galia]].