Diferencies ente revisiones de «Automovilismu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- -y + Le )
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- de Arxentina + d'Arxentina)
Llinia 60:
Ford y Holden (filial de Xeneral Motors) bater n'Oceanía nel [[V8 Supercars]]. Los Falcon y Commodore, de 1355 kg de pesu y con motores V8 5,0 de 650 caballos, percuerren Australia y Nueva Zelanda en busca de la victoria. Cada fecha tien un esquema distintu: los [[1000 km de Bathurst]] y los [[500 km de Adelaida]] son [[carrera de resistencia|carreres de resistencia]]; otres feches son una carrera curtia y dos llargues, o dos de media distancia, por casu.
 
El [[Turismo Competición 2000]] ye la competición de turismos más importante de d'[[Arxentina]]. Chevrolet, Honda, Ford, Renault y Toyota tienen equipos oficiales, ente qu'otres marques facer de manera particular. Los motores son de 2,0 llitros atmosféricos, con una potencia máxima que ronda ente los 300 y los 330 CV. El pesu máximu de los automóviles ye de 1080 kg.
 
Volkswagen ye la marca predominante en México tocantes a los automóviles turismu, el llexendariu Campeonatu de Resistencia (Carreres) foi'l pioneru na introducción de los autos turismu en México, teniendo carreres de 24 hores nel Autódromo Hermano Rodríguez, 6 Hores en Pachuca, 3 Hores en Tulancingo, y delles otres en Veracruz, Querétaro. Cayó esi Campeonatu nel 1995; y foi retomáu nel añu 1996 por Acopar Turismo México, campeonatu nel cual atópense hasta agora estos vehículos (Categoría GT III), que fueron desenvueltos con motor Volkswagen 2,0 llitros d'alredor de 150 hp y unos 750 kg de pesu, que los llevaron a desenvolver unos 240-260 km/h en promediu. Compiten carroceríes de diverses marques como Audi, Volkswagen, Opel, Seat, Renault, anque col mesmu motor reglamentado yá enantes mentáu; son carreres bien entreteníes y pareyes, nes que los automóviles caltener nel mesmu segundu [www.copaturmex.com].