Diferencies ente revisiones de «Edward Gibbon»

Contenido eliminado Contenido añadido
m que-y se-y
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- con el + col )
Llinia 47:
En [[1772]] el so padre morrió dexándo-y lo suficiente como pa vivir desahogadamente en Londres. Empezó a escribir la so hestoria en [[1773]] y el primera "quarto" de la Decadencia y Ruina apaeció en 1776. La obra tuvo enforma ésitu ente los intelectuales del so tiempu y provocó ciertu discutiniu coles autoridaes eclesiástiques. Los últimos tomos de la "Decadencia y cayida del Imperiu romanu" apaecieron en 1788. Trabayó na so autobiografía hasta la so muerte, en 1794.
=== Enfermedá ===
Gibbon sufrió d'una afección, qu'agora se piensa que podría ser [[hidrocele|hydrocele testis]], acordies con elcol [[El manual de Merck|Manual de Merck]]. Produz la exudación de fluyíu de los testículos en proporciones estraordinaries. Gibbon escurrió munches maneres de retirar el fluyíu n'años posteriores, pero la situación empioró y convirtióse en daqué más doliosu y vergonzosu. El so médicu, que faía midíes, sacó una vegada más d'un llitru de líquidu del bárabu.
Esta inflamación crónica causó-y una incomodidad añedida nuna dómina en que la moda tendía a los calzones afechos. Refierse indirectamente a esto nes sos memories cuando comenta: "puedo recordar namá catorce díes verdaderamente felices na mio vida" y "nunca toi contentu sinón cuando escribo en soledá". La hixene personal mientres el sieglu XVIII yera como muncho opcional. La humildación social que soportó de resultes de la so necesidá d'hixene y el so bárabu quedó rexistrada. Nuna dómina en que'l valor del home yera midíu non solamente pol "corte de los sos calzones", sinón tamién pola so equitación, Gibbon foi una figura solitaria. Nun incidente se arrodilló ante una dama de la sociedá a la que diba declarase. Ella protestó, "Señor, por favor, llevántese." Gibbon retrucó: "Señora, nun puedo."