Diferencies ente revisiones de «Recaréu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m nomes de reis
m Robó: Troquéu automáticu de testu (- en el + nel )
Llinia 7:
A la muerte de Leovixildu, el [[21 d'abril]] de 586, Leandro tardó poco en volver a Toledo. Demientres, Recaréu, que tenía sío asociáu por so pa al tronu con elli dende [[581]], foi aclamáu como rei ensin oposición pola nobleza visigoda. En xineru de 587 renunció a la so fe arriana, y la mayoría de los nobles y eclesiásticos arrianos de la corte ficieron lo mesmo. Hubo, sicasí, delles revueltes, especialmente en Septimania, la provincia más septentrional del reinu, p'arriba los [[Pirineos]]. El cabezaleru la revuelta ellí yera l'obispu arrianu [[Athaloc]], que tenía fama ente los cátolicos de ser poco menos qu'un segundu [[Arrio]]. Ente los cabezaleros de la revuelta estaben tamién los condes Granista y Wildigern, que pidieron ayuda a [[Guntram de Borgoña]], que vio la oportunidá d'aumentar el so reinu y unvió-yos al ''dux'' Desiderius. Sicasí, les tropes de Recaréu derrotaron a los sulevaos, matando inclusu al mesmu Desiderius<ref>[[Xuan de Biclaro]], ''Crónica'', 91. </ref>.
 
Tamién hubo una sulevación en elnel oeste, en [[Lusitania]]. L'obispu arrianu de Mérida, Sunna, y'l conde Seggo, rebeláronse, pero foron derrotaos pol gobernador (''dux Lusitaniae'') Claudius, que desterró al obispu, mentantu que'l conde retiróse a Galicia.<ref>Isidoru de Sevilla, ''[[Historia de regibus Gothorum, Vandalorum et Suevorum]]'', capítulu 54.</ref>. Entá hebo una tercera conspiración, en [[588]]. La reina vilba Goiswintha y l'obispu arrianu Uldila conspiraben pa solevase, pero foron descubiertos y l'obispu foi desterráu<ref>[[Xuan de Biclaro]], ''Crónica'', 90.</ref>.
 
El [[Tercer Conciliu de Toledo]], organizáu por Leandro en nome del rei en mayu de [[589]] afitó la conversión del reinu. L'axuración pública del rei, lleída de viva voz por un notario, tien una claridá espositiva y amuesa un conocimientu teolóxicu tan fondu que sospechase que foi escrito pa elli, quiciás por Leandro. Esti tamién dio'l sermón de cierre del conciliu, una homilía sobro'l triunfu que representaba pa la Ilesia la conversión de los godos al que [[San Isidoro de Sevilla|Isidoro]], hermanu de Leandro, cita nes sos obres como ''Homilia de triumpho ecclesiae ob conversionem Gothorum'' y qu'entá se conserva. Leandro y los sos obispos entamaron darréu el proceso de xunificación relixosa del reinu, obligando a los [[xudaísmu|xudíos]] a convertise y persiguiendo como herexes a los arrianos que quedaben. La historiografía católica pon la culpa d'estes persecuciones nos reis, y el so alcance verdaderu ye motivu de discusión ente los historiadores.