Óblast de Sarátov

Sarátov (en rusu: Саратовская область, Sarátovskaya óblast) ye unu de los cuarenta y siete óblast que, xunto coles ventiún repúbliques, nueve krais, cuatro distritos autónomos y dos ciudaes federales, conformen los ochenta y tres suxetos federales de Rusia. La so capital ye la homónima Sarátov. Ta allugáu nel distritu Volga llindando al norte con Penza y Uliánovsk, al este con Samara, al sur con Kazakstán y al oeste con Volgogrado y al noroeste con Vorónezh y Tambov. Les ciudaes más importantes inclúin a Balakovo y Engels.

Óblast de Sarátov
flag of Saratov Oblast (en) Traducir coat of arms of Saratov Oblast (en) Traducir
Alministración
PaísBandera de Rusia Rusia
ISO 3166-2 RU-SAR
Tipu d'entidá Óblasts de Rusia
Capital Sarátov
Governor of Saratov Oblast (en) Traducir Valery Radayev (es) Traducir
Nome llocal Саратовская область (ru)
Llingües oficiales rusu
Xeografía
Coordenaes 51°47′N 46°44′E / 51.78°N 46.73°E / 51.78; 46.73
Superficie 100830 km²
Llenda con Óblast de Penza, Óblast d'Uliánovsk, Óblast de Samara, Óblast de Volgográu, Óblast de Vorónezh, Óblast de Tambov, Provincia de Kazakstán Occidental y Óblast d'Oremburgu
Demografía
Población 2 395 111 hab. (1r xineru 2021)
Densidá 23,75 hab/km²
Más información
Estaya horaria Hora de Samara y Europe/Saratov (en) Traducir
Fundación 5 avientu 1936
saratov.gov.ru
Cambiar los datos en Wikidata

Demografía editar

La mayor parte de la etnia alemana que, dende 1763, vivía na zona foi escorrida por causa de la so fe cristiana. A En 1941 Stalin borró del mapa la República Autónoma de los Alemanes del Volga, abrasó les families y los alemanes del Volga fueron obligaos a realizar trabayos forzaos, mientres otros yeren executaos ensin más. Quien pudieron sobrevivir, como asina tamién dellos de los sos descendientes, empezaron a repatriase a partir de 1990. El consuláu alemán en Sarátov cerró en xunu del 2004, declarando que solo quedaben 18.000 alemanes nel óblast (incluyendo a 2.000 na ciudá de Sarátov).

Referencies editar

Enllaces esternos editar