Óblast de Vólogda

Vólogda (rusu: Волого́дская о́бласть, tr.: Vologódskaya óblast) ye unu de los cuarenta y siete óblast que, xunto coles ventiún repúbliques, nueve krais, cuatro distritos autónomos y dos ciudaes federales, conformen los ochenta y tres suxetos federales de Rusia. La so capital ye la homónima Vólogda y la so ciudá más poblada, Cherepovéts. Ta allugáu nel distritu Noroeste, llindando al norte con Carelia y Arcánxel, al este con Kírov, al sur con Kostromá, Yaroslavl y Tver, y al oeste con Nóvgorod y Leningráu.

Óblast de Vólogda
flag of Vologda Oblast (en) Traducir coat of arms of Vologda Oblast (en) Traducir
Alministración
PaísBandera de Rusia Rusia
ISO 3166-2 RU-VLG
Tipu d'entidá Óblasts de Rusia
Capital Vólogda
Cabezaleru/a del gobiernu Oleg Kuvshinnikov (es) Traducir
Nome oficial Вологодская область (ru)
División
Xeografía
Coordenaes 60°05′N 40°27′E / 60.08°N 40.45°E / 60.08; 40.45
Superficie 145700 km²
Llenda con Óblast d'Arcánxel, Óblast de Kírov, Óblast de Kostromá, Óblast de Yaroslavl, Óblast de Tver, Óblast de Nóvgorod, Óblast de Leningráu y República de Carelia
Demografía
Población 1 160 445 hab. (1r xineru 2021)
Densidá 7,96 hab/km²
Más información
Estaya horaria Hora de Moscú y Europa/Moscú
Fundación 23 setiembre 1937
vologda-oblast.ru
Cambiar los datos en Wikidata

La óblast de Vólogda ye rica en monumentos históricos, tales como'l monesteriu Kirilo-Belozerski, el Monesteriu de Ferapóntov (un Patrimoniu de la Humanidá), les ciudaes medievales de Veliki Ústiug y Belozersk, les ilesies barroques de Totma y Ustyuzhna, etc.

Xeografía editar

 
Mapa nel qu'apaez el ríu Sujona (Sukhona)
 

El óblast de Vólogda tien fronteres colos óblast d'Arcánxel (N), Kírov (Y), Kostromá (SE), Yaroslavl (S), Tver (SO), Nóvgorod (SO), Leningráu (O) y la república de Carelia (NON).

Ríos editar

El ríu más importante ye'l Sujona que flúi en direición noreste pela mayor parte del óblast, hasta confluyir col ríu Yug dando llugar a la nacencia del importante ríu Dviná Septentrional, cerca de Veliki Ústiug.

Zona horaria editar

El óblast de Vólogda ta alcontrada na zona horaria de Moscú (MSK/MSD). La diferencia con UTC ye +0300 (MSK)/+0400 (MSD).

Referencies editar

Enllaces esternos editar