19 Kids and Counting

19 Kids and Counting (enantes 17 Kids and Counting y 18 Kids and Counting), representáu gráficamente como 19 kids &Counting nel so logo en pantalla, ye un reality show estauxunidense que se emitío na cadena de televisión per cable TLC mientres siete años, hasta la so cancelación en 2015. La serie presenta a la familia Duggar: los padres Jim Bob y Michelle Duggar y los sos 19 hijo - nueve chiques y diez chicos -, toos con nomes qu'empiecen pola lletra "J".

19 Kids and Counting
Datos
Xéneru telerrealidá
País d'orixe Estaos Xuníos
Llingua orixinal inglés
Emisión
Emisión
Emisora TLC
10
Fecha de principiu 1 d'ochobre de 2008[1]
29 de setiembre de 2008
Fecha de fin 19 de mayu de 2015
Varios
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

La serie de telerrealidad centrar na vida de la familia Duggar quién son devotos bautistes independientes, y frecuentemente alderiquen valores de pureza, modestia y fe en Dios[2]. Los Duggar eviten los métodos anticonceutivos declarando que decidieron dexar que Dios determine'l númberu de fíos que tienen. Toos de los neños estudien en casa y l'accesu a la diversión, como películes y televisión, ta llindáu. Practiquen cortexu con carabina, onde les pareyes conocer en grupos[3]. Los valores presentaos na serie fueron acomuñáu col movimientu Quiverfull, que foi descritu como promotor de la conformidá familiar estricta, xerarquíes d'homes y papeles sumisos pa muyeres[4]. Los Duggar nun s'identifiquen a sigo mesmos como Quiverfull cristianos[5][6].

La serie empezó'l 29 de setiembre de 2008 y concluyó el 19 de mayu de 2015[7]. Foi'l show más popular de TLC, con una media de 2.3 millones d'espectadores per episodiu nuevu na temporada 10, y puntuando en Nielsen como "Cable Top 25"[8][9].

El 22 de mayu de 2015, TLC suspendió la serie cuando'l fíu mayor de los Duggar, Josh, públicamente esculpóse p'haber "actuáu inexcusablemente" dempués abusar sexualmente de cinco chiques, incluyendo dalguna de les sos hermanes, por afalaga-yos. Estos acontecimientos asocedieron en 2002 y 2003, cuando él tenía 14 y 15 años d'edá, y con anterioridá de primeres de la serie. El 16 de xunetu de 2015, TLC anunció que la serie atayábase oficialmente y nun va siguir cola producción[10].

Antecedentes editar

Los Duggar viven en Tontitown (Arkansas) anque informes d'impuestos de la propiedá amuesen una direición de Springdale (Arkansas) y orixinalmente apaecieron en dellos especiales d'una hora pa TLC y Discovery Health, principalmente centraos en cuatro de los últimos cinco partos de Michelle[11][12].

Jim Bob Duggar tien una hermana mayor, Deanna, y Michelle Duggar tien seis hermanos, Carolyn Ann Hutchins, Pamela Ethel Peters, Freda Louise Benderman, Evelyn Alice, Kathie Ann Arnold (1952–2013) y Garrett Floyd Jr.

La pareya conocer a principios de la década de los 80 cuando Duggar y un compañeru de la ilesia realizaron una visita a la conversión relixosa de Michelle[13]. Los Duggar casáronse'l 21 de xunetu de 1984, xusto dempués de la graduación d'institutu de Michelle Duggar. Cuando se casaron, ella tenía 17 años y él 19; nengún de dambos asistió a la universidá. Xuntos, abrieron un negociu de coches de segunda mano siguíu d'otru de remolques; dambos son axentes inmobiliarios llicenciaos[14][15].

Los Duggar escoyeron esperar antes a tener neños usando píldores de control de nacencia nos primeros años del so matrimoniu. El so fíu mayor, Joshua, nació en 1988. Volvieron utilizar anticonceutivos orales dempués de la nacencia de Josh pero concibieron otra vegada a pesar d'esti procuru. Michelle sufrió un albuertu. Michelle mentó que nomaron al neñu Caleb, a pesar de nun saber el sexu de la criatura[16]. Los Duggar creyeron que l'albuertu deber al so usu d'anticonceutivos y decidieron parar d'utilizalos. A partir d'esi momentu alcordaron dexar que Dios determinara'l númberu de fíos que tendríen[17] Michelle llueu se quedó embarazada otra vegada, esta vegada de los ximielgos Jana y John-David. Michelle dio a lluz 17 vegaes (dos veces a ximielgos) mientres un periodu de 21 años y mediu, aproximao una nacencia cada 15 meses.

Los Duggar son devotos bautistes independientes[2]. Namái ven programes que consideren pa tola familia y dellos acontecimientos históricos. El so serviciu d'Internet ta peneráu. Xunten ciertos estándares de modestia en ropa acordies coles sos creencies relixoses. Los pantalones curtios y les camisetes de tirantes tán prohibíes, y les muyeres nun lleven faldes percima de la rodía. Según Michelle Duggar, tales estándares son propósitu escritures, "Dios fala sobre la zanca descubierta cómo aquello que ye desnudez y vergüenza ." Michelle añadió que tal vistimienta "defrauda" a otros o -como ella diz- arriesga espertar "deseos en daquién más que nun puede cumplilos dafechu." Eviten les sableres y les árees de natación pública "porque ye demasiáu duru pa los mozos intentar caltener los sos güeyos fuera d'eses situaciones". Les muyeres de la familia nun se corten el pelo curtio, ente que los homes afáitense y lleven el pelo curtiu. Practiquen el cortexu con carabina, onde la pareya conocer en grupos. Los Duggar describen esto como "cites con un propósitu"[3].

Los neños estudien en casa utilizando materiales d'un gran númberu de fontes, incluyendo "Switched On Schoolhouse", Institute in Basic Life Principles (IBLP), y Accelerated Christian Education (ACE)[18]. Munchos de los neños mayores utilicen el Programa CollegePlus! pa estudios post-secundarios[19].

Los Duggar usen un sistema de compañeros pa criar a los sos neños, nel cual al neñu mayor asígnase-y un hermanu más nuevu y garrasti a los sos cuidos primarios. Según Michelle, "ayuden cola so lleiciones de fonética y xueguen mientres el día y ayúdenlos a prauticar les sos lleiciones de música. Van Xugar con ellos o los ayudar a escoyer el color de la so ropa pal día, y esi tipu de coses."[6]

Michelle Duggar ganó'l "Premiu Madre Nueva del Añu" 2004 en Arkansas, que ta patrocináu por American Mothers Incorporated[20].

Jim Bob Duggar sirvió como miembru republicanu de la Cámara de Representantes d'Arkansas de 1999 a 2002. Foi ganáu nel nomamientu pal Senáu d'EE.XX. por Tim Hutchinson en 2002 que llogró 71,576 votos contra los 20,546 de Duggar[21]. Más tarde convirtióse en axente inmobiliariu ya inversor. Los ingresos de los Duggar deriven d'arriendos de llocales comerciales que tienen.

La construcción de la casa de 650 metros cuadraos empezó en 2000 cuando mercaron la parcela y pidieron dos marcos d'aceru. Unu de los marcos nun foi furáu correutamente, asina que los Duggar recibieron un tercer marcu qué sirvió pa faer el cuartu de les moces y la cocina industrial[22]. La empresa Discovery Networks ayudar atopando arbañiles llocales d'Arkansas. La casa completóse'l 20 de xineru de 2006. La pintura, decoración, moblame, electrodomésticos, y otros—como una despensa—fueron apurríes por Discovery Networks y patrocinadores corporativos como parte del especial televisivu d'una hora tituláu 16 Children and Moving In.

Acontecimientos mientres la serie editar

 
Jim Bob y Michelle Duggar

Michelle Duggar dio a lluz por cesárea a Josie Brooklyn Duggar el 10 d'avientu de 2009, a los seis meses d'embaranzu. Azotaos al hospital por cálculos biliares, los doctores afayaron que Michelle Duggar tenía preeclampsia y practicóse-y una cesárea d'emerxencia. Josie Duggar foi un ñácaru prematuru que pesó menos de mediu quilo[23]. El 6 d'abril de 2010, dempués de cuasi cuatro meses nel hospital, los Duggar pudieron llevase al ñácaru a la so casa temporal d'arriendu en Little Rock, mientres esperaben a l'alta hospitalaria pa llevala al so llar en Tontitown (Arkansas)[24].

Los Duggar llevaron a Josie al so llar en Tontitown el 23 de xunu de 2010. Michelle dixo que Josie taba ameyorando y que ganara cuasi nueve llibres. N'avientu d'esi añu yá pesaba 15 llibres i 12 tomes[25].

El 2 d'avientu de 2008 salió a la vienta'l llibru de Jim Bob y Michelle Duggar The Duggars: 20 and Counting![26]. El so segundu llibru, A Love That Multiplies, foi llanzáu'l 7 de xunu de 2011[27].

El 8 de payares de 2011, Michelle Duggar y la so familia apaecieron nel programa de la NBC, Today Show p'anunciar que taben esperando'l so ventenu fíu[28]. El 8 d'avientu de 2011 los Duggar anunciaron que Michelle sufriera un albuertu[29]. Seis díes dempués, celebraron un funeral pola ñácaru non nacida a que llamaríen Jubilee Shalom (que significa celebración y paz)[30].

A lo llargo del programa varios de los fíos de la familia casáronse y tuvieron fíos. En 2008 el mayor de los fíos de los Duggar, Josh casóse con Anna Keller; la pareya tien cinco fíos fíos: Mackynzie (n.2009), Michael (n.2011), Marcus (n.2013), Meredith (n.2015) y Mason (n.2017)[31]. Jill casar en xunu de 2014 con Derick Dillard; la pareya tien dos fíos: Israel (n.2015) y Samuel (n.2017)[32]. Jessa Duggar foi la tercer fía de los Duggar en casase. Facer en payares de 2014 con Ben Seewald dempués d'once meses de cortexu; la pareya tien dos fíos: Spurgeon (n.2015) y Henry (n.2017)[33]. La cuarta Duggar en casase foi Jinger, que se casó con Jeremy Vuolo en payares de 2016[34]; la pareya tien una fía: Felicity (n.2018). El 26 de mayu de 2017 Joy-Anna casóse con Austin Forsyth[35]; la pareya tien un fíu: Gideon (n.2018)[36]. El 8 de setiembre de 2018 Joseph Duggar casóse con Kendra Caldwell, a la que-y pidió matrimoniu na boda de la so hermana Joy[37]; la pareya tien un fíu: Garrett (n.2018). El 30 de xunu de 2018 Josiah Duggar casóse con Lauren Seewald.

Discutinios editar

Puntos de vista sobre temes LGBT editar

La familia Duggar xeneró discutinios por cuenta de los sos puntos de vista en temes LGBT. N'agostu de 2014, Michelle Duggar grabó un robocall políticu arriendes de la llexislación qu'afectaba a les persones tresxéneru, a lo cual The Huffington Post describió como “transfóbico” y The Washington Post describió como "anti-anti-discrimination"[38]. El robocall inclúi a Michelle diciendo: "El Fayetteville City Council ta votando una ordenanza esti martes pela tarde que dexaba a los homes - sí dixi homes - usar los aseos de muyeres y neñes, vestuarios, duches, zones de dormir y otres árees designaes solo pa muyeres. Nun creo que los ciudadanos de Fayetteville (Arkansas) quieran qu'homes con un pasáu de depredadores de neños qu'afirmen ser muyeres tengan derechu llegal pa entrar nes árees privaes reservaes pa muyeres y chiques". En respuesta a esti robocall, empezóse un pidimientu en Change.org pidiendo a TLC qu'atayara la serie 19 Kids and Counting, que recibió más de 100,000 firmes[39]. Un pidimientu pidiendo que TLC dexara la serie nel aire empezóse como respuesta al pidimientu de cancelación[40].

En payares de 2014, los Duggar pidieron a pareyes casaes que se tomaren una fotografía mientres se besaben y que la compartieren na so páxina de Facebook. Dellos usuarios notaron que les semeyes de pareyes del mesmu sexu fueron esaniciaes de la páxina de Facebook de los Duggar[41]. Mientres trabayaba pal Family Research Council, el fíu mayor de los Duggar, Josh Duggar, dixo “verdaderamente creo que cada neñu merez una madre y un padre”; el Family Research Council foi Josh Duggar foi descritu como un "activista anti-gai" Southern Poverty Law Center, con SPLC diciendo que fueron designaos como tal por cuenta de la so publicación de "propaganda anti-gai"[42][43][44]. Josh Duggar foi descritu como un "activista anti-gai" por GLAAD[45].

La revelación d'abusos sexuales de Josh editar

El 1 de mayu de 2015, un informe policial de 2006 foi reveló al públicu pola revista In Touch Weekly, declarando los allegamientos d'abusos sexuales del fíu mayor de los Duggar, Josh Duggar. L'informe declara qu'ente 2002 y 2003, Josh - qu'entós tenía 14 y 15 años d'edá - afalagó a cinco chiques, incluyendo a cuatro de les sos hermanes, tocando los sos pechos y la zona xenital en múltiples ocasiones cuando elles domian y n'otres ocasiones mientres elles taben despiertes[46]. Estos acontecimientos asocedieron con anterioridá al empiezu d'emisión de la serie. El casu nunca foi dafechu investigáu y l'asuntu yá hai prescritu[47]. El 22 de mayu de 2015, TLC quitó toles reposiciones de la serie que se prevíen emitir según el so calendariu de programación, cola declaración, "tamos fondamente atristayaos y atristuríos por esta situación desgarradora, y los nuesos pensamientos y les oraciones tán colos familiares y víctimes nesti tiempu difícil."[48].

Arriendes del discutiniu, más de 20 anunciantes, incluyendo Xeneral Mills, Walgreens, Payless ShoeSource, Choice Hotels, Pizza Hut, Sweet Leaf Tea y Crayola anunciaron que quitaben los sos anuncios de la serie; Hulu tamién esanició la serie del so catálogu[49][50][51]. La reaición del públicu a dicha revelación foi emitir dellos pidimientos pidiendo a TLC atayar la serie en Change.org, citando'l conflictu ente los fechos asocedíos y la promoción na serie de los valores familiares[52].

Josh, xunto a la so muyer y los sos padres, respondieron a les revelaciones. Josh esculpóse declarando qu'había "actuáu inexcusablemente" y dimitió del so puestu nel Family Research Council[46]. Anna declaró que'lla conocía les aiciones de Josh dende dos años de casase, y que creía que l'asesoramientu que recibió dempués de los incidentes "camudó-y la vida". Los Duggar describieron esta dómina como un periodu escuru nes sos vides y dixeron que causó que la so familia "buscara a Dios como nunca antes". Realizaron una entrevista con Megyn Kelly nel programa de Fox News Channel, The Kelly File el 3 de xunu de 2015 onde respondieron entrugues avera del escándalu[53][54].

El 23 de mayu de 2015, TMZ informó que fontes internes de TLC taben considerando múltiples opciones sobre'l futuru del programa de telerrealidad incluyendo la cancelación de la serie; la continuación de la serie; o la continuación de la serie ensin Josh[55].

Cancelación editar

El 16 de xunetu de 2015, Discovery Communications, compañía a la que pertenez TLC, confirmó a CNN que la serie atayábase oficialmente y que tola futura producción cesaría. Arriendes de los allegamientos, la cadena anunció que produciría un documental especial d'una hora llibre d'anuncios sobre abusu infantil, qu'incluyiría a Jill y Jessa[10].

TLC pagó a la familia Duggar ente 25,000 y 45,000 dólares d'Estaos Xuníos por episodiu. Por cuenta de la cancelación de la serie, la perda de respaldu, les conferencies en públicu y los llibros basaos na serie, resultaría na familia una péridia d'aproximao 25 millones de dólares d'Estaos Xuníos al añu[56][57].

Spin-Off editar

En setiembre 2015, TLC anunció que llegara a un alcuerdu colos Duggar pa producir especiales centrándose en Jill Duggar y Jessa Duggar, dos de les fíes de la familia Duggar, siendo'l primer episodiu emidio a finales de 2015[58]. El reality show tituláu Counting On cuenta con 5 temporaes y, dende setiembre de 2017 ta emitiéndose la sesta temporada[59]. Nes primeres temporaes de dichu reality nun apaez Josh Duggar anque la so muyer Anna Duggar y los sos fíos apaecieron en numberosos episodios. En mayu de 2017 anuncióse que Josh volvería apaecer nel reality de televisión[60].

Receición editar

Arnold Hamilton de La Mañana de Dallas Noticies describió 19 Kids and Counting como parte de Little House on the Prairie y parte Tos, Mios & Los nuesos sacante pol fechu que l'únicu amiestu d'esta familia cola vida real asocede con una precisión de comida de restorán.” Describe a los Duggar como intérpretes “contra l'enclín”, considerando'l censu d'EE.XX. de 2002 atopáu que solo 0.3 per cientu de muyeres d'ente 15 a 44 años de dieron a lluz a siete o más neños y qu'esti númberu tornó firmemente dende 1976.

Nun artículu d'opinión pal The New York Observer, Nina Burleigh describió a los Duggar como "Bona televisión; bon venenu d'aguarón cubiertu d'azucre, políticamente falando", refiriéndose a l'actividá política de los Duggar tales como'l so oposición a albuertu y los sos esfuercios de primir contra cualquier llexislación que dexe a les persones tresxéneru usar los aseos públicu que s'identifiquen cola so identidá de xéneru[61].

Nun artículu publicáu nel Journal of Religion and Popular Culture, Christy Mesaros-Winckles describió a los Duggar como "voceros non oficiales del movimientu Quiverfull". Refiriéndose a la primer temporada de la serie, Mesaros-Winckles dixo que los Duggar presentar a sigo mesmos y a les sos creencies relixoses col mensaxe "sutil y perturbador" de conformidá y "xerarquía masculina ríxida" acomuñada col movimientu Quiverfull. Mesaros-Winckles afirma que la serie apurre una plataforma pa la llegalización del movimientu, mientres embriven "los papeles de xéneru patriarcales y l'estricta conformidá familiar". Tamién dixo que los Duggar "intenten convencer a l'audiencia de que la so manera de vivir ye la meyor pa criar fíos sanos y piadosos" y que una gran familia ye un "mandatu bíblicu". Concluyó que, a pesar del pequeñu tamañu del movimientu Quiverfull, la serie 19 Kids and Counting punxo'l movimientu al primer planu de la cultura estauxunidense[62].

La feminista Amanda Marcotte referir a los Duggar como parte del movimientu de patriarcáu cristianu", que describe como intercambiable col movimientu Quiverfull, diciendo que los Duggar promueven valores sexistes que van en contra de la corriente principal de la cultura estauxunidense[4]. Los Duggar afirmaron que nun son parte del movimientu Quiverfull declarando que "somos cenciellamente cristianos que creen na Biblia y que deseyen siguir la pallabra de Dios y aplicala a les nueses vides"[6].

La familia Duggar editar

Padres

  • James Robert "Jim Bob" Duggar  – nacíu'l 18 de xunetu de 1965 n'Arkansas[63]; fíu de Jimmy Lee "JL" Duggar (1936-2009) y Mary Duggar (1941; nacida Lester), hermanu de Deanna (1963).
  • Michelle Annette Duggar (nacida Ruark)  – nacida'l 13 de setiembre de 1966 en Ohio[63]; fía de Garrett Floyde Ruark Sr. (1924-2010) y Ethel Marie Ruark (1927-1991; nacida Hardin), ye la menor de siete hermanos: Carolyn Ann Hutchins (1941), Pamela Ethel Peters (1944), Freda Louise Benderman, Evelyn Alice (1950), Kathie Ann Arnold (1952–2013) y Garrett Floyd Jr (1954).

Aniversariu de boda: 21 de xunetu de 1984.

Fíos

Tienen 19 fíos biolóxicos - 10 mozos y 9 moces - (más dos albortaos) y unu adoptáu nel 2016 (Tyler, fíu de la fía de Carolyn, la hermana de Michelle).[64]

Nome Fecha de nacencia Notes
1 Joshua "Josh" James 3 de marzu de 1988 Casáu con Anna Keller con cinco fíos.
Caleb Ryan marzu de 1989 morrió nel úteru
2 Jana Marie 12 de xineru de 1990
3 John-David Casáu con Abbie Grace Burnett.
4 Jill Michelle 17 de mayu de 1991 Casada con Derick Dillard con dos fíos.
5 Jessa Lauren 4 de payares de 1992
Casada con Ben Seewald con dos fíos.
6 Jinger Nicole 21 d'avientu de 1993
Casada con Jeremy Vuolo con una fía.
7 Joseph "Joe" Garrett 20 de xineru de 1995 Casáu con Kendra Caldwell con un fíu.
8 Josiah "Si" Matthew 28 d'agostu de 1996 Casáu con Lauren Swanson.
9 Joy-Anna 28 d'ochobre de 1997
Casada con Austin Forsyth con un fíu.
10 Jedidiah "Jed" Robert 30 d'avientu de 1998
11 Jeremiah "Jer" Robert
12 Jason Michael 21 d'abril de 2000
13 James Andrew 7 de xunetu de 2001
14 Justin Samuel 15 de nobiembre de 2002
15 Jackson Levi 23 de mayu de 2004
16 Johannah Faith 11 d'ochobre de 2005
17 Jennifer Danielle 2 d'agostu de 2007
18 Jordyn-Grace Makiya 18 d'avientu de 2008
19 Josie Brooklyn 10 d'avientu de 2009
Jubilee Shalom 11 dicembre 2011 morrió nel úteru
Tyler Wayne Hutchins 10 de febreru de 2008 adoptáu

Las families de los fíos editar

La familia de Josh editar

Joshua "Josh" James Duggar comprometer con Anna Renée Keller - nacida'l 23 de xunu de 1988 nel condáu de Putnam (Florida), fía de Michael Keller y Lillie "Suzette" Keller (nacida Stembridge), quinta d'ocho fíos: Esther Joy Shrader, Rebekah Ann ex McDonald, Daniel Michael, Priscilla Lynn Waller, Anna Renée, Susanna "Suze" Grace, Nathan Edward e David Nathaniel - el 23 de xunu de 2008[65].

La pareya casó'l 26 de setiembre de 2008 en Florida.

Nome Fecha de nacencia
Notes
1 Mackynzie Renée Duggar[66] 8 d'ochobre de 2009 en casa
2 Michael James Duggar[67] 15 de xunu de 2011
3 Marcus Anthony Duggar[68] 2 de xunu de 2013
4 Meredith Grace Duggar[69] 19 de xunetu de 2015
5 Mason Garrett Duggar[70] 12 de setiembre de 2017
6 baby Duggar 2019

La familia de Jill editar

N'marzu de 2014 la familia Duggar anunció que Jill Michelle Duggar taba comprometida con Derick Michael Dillard - nacíu'l 9 de marzu de 1989 en Arkansas, fíu de Richard "Rick" W. Dillard (1957-2008) y Cathy "Mima" L. (nacida George) Bynum, hermanu mayor de Daniel "Dan" David.

La pareya casó'l 21 de xunu de 2014 en Springdale (Arkansas)[71].

Nome Fecha de nacencia Notes
1 Israel "Izzy" David Dillard[72][73] 6 d'abril de 2015 cesárea d'emerxencia
2 Samuel Scott Dillard[74] 9 de xunetu de 2017 cesárea

El 18 de xunetu de 2015 los Dillard anunciaron que se diben de misioneros col so fíu Izzy a Centroamérica[75].

La familia de Jessa editar

N'agostu de 2014 la familia Duggar anunció que Jessa Lauren Duggar taba comprometida con Benjamin "Ben" Michael Seewald - nacíu'l 19 de mayu de 1995 en Hot Springs (Arkansas), fíu de Michael A. Seewald y Guinnevere "Guinn" M. Seewald (nacida Eaton) y hermanu mayor de Jessica "Jess" Lane, Danielle Grace, Michelle Alaine, Ethan, Faith y Thomas "Tommy" Jack[76].

La pareya casó'l 1 de payares de 2014 en Bentonville (Arkansas), delantre de más de 1.000 invitaos[77].

Nome Fecha de nacencia Notes
1 Spurgeon Elliot "Quincy" Seewald[78][79] 5 de payares de 2015 en casa
2 Henry Wilberforce Seewald[80][81] 6 de febreru de 2017
3 baby Seewald 2019

La familia de Jinger editar

En xunetu de 2016 la familia Duggar anunció que Jinger Nicole Duggar taba comprometida con Jeremy Joseph Vuolo - nacíu'l 5 de setiembre de 1987 en Downingtown (Pennsylvania), fíu de Charles Sr. y Diana Vuolo, hermanu de Charles Jr. y Valerie[82].

La pareya casó'l 5 de payares de 2016 en Siloam Springs (Arkansas), nuna ceremonia oficiada pol padre del noviu, Charles Vuolo[34].

Nome Fecha de nacencia
Notes
1 Felicity Nicole Vuolo[83] 19 de xunetu de 2018 al hospital

La familia de Joseph editar

Joseph "Joe" Garrett Duggar comprometer con Kendra Renée Caldwell - nacida'l 11 d'agostu de 1998, fía de Paul y Christina Caldwell, hermana mayor de Lauren Hope, Micah Joel, Nathan, Timothy, Olivia "Gracie", Jesiah y un fíu - el 26 de mayu de 2017, mientres la boda de la so hermana Joy[84].

La pareya casó'l 8 de setiembre de 2017, nuna ceremonia oficiada pol padre de la novia[37].

Nome Fecha de nacencia Notes
1 Garrett David Duggar[85] 8 de xunu de 2018 al hospital
2 baby Duggar 2019

La familia de Josiah editar

Josiah "Si" Matthew Duggar comprometer con Lauren Milagro Swanson - nacida'l 18 de mayu de 1999, fía de Dwain Charles y Lana L. Swanson, hermana mayor de Lily, David, Lydia, Daniel, Dustin, Drew, Luci y Duke - el 5 de marzu de 2018[86].

La pareya casó'l 30 xunu de 2018, nuna ceremonia oficiada pol padre de la novia n'Arkansas[87].

La familia de Joy-Anna editar

N'marzu de 2017 la familia Duggar anuncia que Joy-Anna Duggar taba comprometida con Austin Martyn Forsyth - nacíu'l 13 d'avientu de 1993 n'Arkansas, fíu de Terry Lynn Forsyth (padre de 2 hijo con Julia Ann Rowe: Rachael Marie Tunstill (nacida Forsyth) y Brandon Lynn Forsyth) y Roxanne W. Forsyth (nacida Waters), hermanu de Meagan Elizabeth Ballinger (nacida Forsyth)[88].

La pareya casó'l 26 de mayu de 2017 n'Arkansas delantre de cuasi mil invitaos[35].

Nome Fecha de nacencia Notes
1 Gideon Martyn Forsyth[36][89] 23 de febreru de 2018 cesárea d'emerxencia
2 baby Forsyth 2019

Apaiciones d'invitaos editar

Miembros de la familia editar

Nome Rellación Notes
Mary Duggar (nacida Lester) madre de Jim Bob y Deanna
apaez regularmente nel reality. Dende 2017 vive na mesma esquiñona que los Duggar anque na so propia casa.[90]
Deanna L. Duggar (ex Jordan) hermana de Jim Bob; madre d'Amy apaez en tres episodios de la segunda temporada.
Amy Rachelle King (nacida Duggar)[91] fía de Deanna Duggar y Tery Jordan; casada con Dillon King con un fíu
apaez en múltiples episodios.[92]
Garrett Floyde Ruark Sr. padre de Michelle 1924–2010; apaeció en 1 episodios.
Priscilla Lynn Waller (nacida Keller) hermana d'Anna
agospióse en casa de los Duggar a finales de 2010 p'ayudar colos neños pequeños de la familia. Ta casada con David Waller col que tien dos fíos, Paul y Davia.[93][94]
Susanna Keller hermana d'Anna
apaeció en dellos episodios de la serie. Foi dama d'honor na boda de Josh y Anna.

Ayenos a la familia editar

Familia Bates editar

Los invitaos más recurrentes (aparte de los parientes) fueron la familia Bates de Rocky Top, Tennessee. Pol so similaridad colos Duggar (tienen tamién 19 fíos), son amigos íntimos. En 2012, hubo un spin-off de la serie presentando a la familia Bates en TLC, llamáu United Bates of America, que duró ocho episodios. El 1 de xineru de 2015, la familia tornó a la televisión con una nueva serie titulada Bringing Up Bates en Up TV.[95]

Otros invitaos destacables editar

  • Kirk Cameron – dos episodios (nes temporaes 2 y 6)
  • Bethany Hamilton (surfista profesional) - temporaes 5 y 6
  • Dan Harris de Good Morning America – temporada 7, episodiu 12
  • Dolly Parton – dos episodios na temporada 3
  • Charles Stanley (pastor) – temporada 6, episodiu 3
  • Meredith Vieira de The Today Show
  • Steve Conley (antiguu xugador de la NFL) – entrenador personal de Jim y Josh mientres cuatro episodios de la temporada 7, más una visita sorpresa nel episodiu 5 de la temporada 9
  • Walker Hayes – cantante/cantautor del cantar de proposición de matrimoniu pa Jill y Derick na temporada 8, episodiu 12
  • Erica Hill – NBC News presentadora apaez na temporada 10, episodiu 22

Referencies editar

  1. Identificador Metacritic: tv/19-kids-and-counting. Data de consulta: 11 xunu 2018.
  2. 2,0 2,1 Duggar Family at Encyclopedia of Arkansas History and Culture
  3. 3,0 3,1 Dating with a purpose!: 19 Kids And Counting's Josiah Duggar and Marjorie Jackson explain their courtship in a perky videu. Daily Mail. 15 d'abril de 2015. http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-3040878/19-Kids-Counting-s-Josiah-Duggar-Marjorie-Jackson-explain-courtship-perky-videu.html. Consultáu'l 3 de xunu de 2015. 
  4. 4,0 4,1 The daily beast (16 d'abril de 2014). «Sex Scandal Rocks the Duggars' Christian Patriarchy Movement» (inglés). Consultáu'l 3 de setiembre de 2014.
  5. «What You Need To Know About The 'Quiverfull' Movement». The Huffington Post. Archiváu dende l'orixinal, el 27 de mayu de 2015. Consultáu'l 27 de mayu de 2015.
  6. 6,0 6,1 6,2 Duggar Family Blog (28 de mayu de 2015). «The Duggar family» (inglés). Consultáu'l 14 de setiembre de 2017.
  7. «'19 Kids & Counting' Finale: Duggars Reveal Family Courtship Secrets». Hollywood Life. Consultáu'l 27 de mayu de 2015.
  8. «The Josh Duggar sexual abuse scandal, explained». VOX.
  9. «Cable Top 25». Zap2It.com. Archiváu dende l'orixinal, el 27 de mayu de 2015. Consultáu'l 27 de mayu de 2015.
  10. 10,0 10,1 Caulfield, Philip (16 de xunetu de 2015). escritu en New York. «TLC cancels '19 Kids and Counting' amid Duggar abuse scandal». Daily News. http://www.nydailynews.com/entertainment/tv/tlc-cancels-19-kids-counting-duggar-abuse-scandal-article-1.2294251. Consultáu'l 16 de xunetu de 2015. 
  11. «14 Children and Pregnant Again!». TLC. Archiváu dende l'orixinal, el 25 de xunetu de 2009. Consultáu'l 23 de xunetu de 2009.
  12. Msnbc. «Couple welcomes 17th child – and wants more». MSNBC. Archiváu dende l'orixinal, el 17 d'agostu de 2007. Consultáu'l 2 d'agostu de 2007.
  13. «The Duggars Religion». Wordpress. Archiváu dende l'orixinal, el 3 d'ochobre de 2011. Consultáu'l 2 de payares de 2011.
  14. Tienes d'especificar urlarchivu = y fechaarchivu = al usar {{cita web}}.Dallas News (19 d'avientu de 2005). «For Arkansas family, 18's not a crowd» (inglés). Archiváu dende l'orixinal, el 20 de xunetu de 2009. Consultáu'l 13 de xunetu de 2009.
  15. «Family Scrapbook». Jim Bob & Michelle Duggar Family. Archiváu dende l'orixinal, el 24 de xineru de 2012. Consultáu'l 25 de xineru de 2012.
  16. Gicas, Peter. Michelle Duggar on Her Miscarriage. Y! Online. http://www.eonline.com/news/michelle_duggar_on_her_miscarriage_we/279642. Consultáu'l 12 d'avientu de 2011. 
  17. Cox, Lauren. Jim Bob Duggar Claims Birth Control Pill Caused Michelle's Miscarriage. http://hollywoodlife.com/2014/10/15/jim-bob-duggar-birth-control-miscarriage-19-kids-and-counting/. Consultáu'l 16 d'ochobre de 2014. 
  18. The Duggar Family. «Resources For Home Education» (inglés). Archiváu dende l'orixinal, el 26 de setiembre de 2010. Consultáu'l 14 de setiembre de 2017.
  19. «Duggars College Choice». Consultáu'l 21 de payares de 2011.
  20. «(The Duggar family with Governor Huckabee)». MSNBC. 25 de mayu de 2004. http://www.msnbc.msn.com/id/5060048. Consultáu'l 21 de payares de 2011. 
  21. 2002 loss by Jim Bob Duggar for the Republican nomination for the U.S. Senate to incumbent Tim Hutchinson Archiváu el 7 de xineru de 2015 na Wayback Machine., sos.arkansas.gov; accessed May 23, 2015.
  22. Around the House with Michelle Duggar[1]
  23. «Duggar baby Non. 19 arrives early». MSNBC. Consultáu'l 10 d'avientu de 2009.
  24. «Duggar Baby 'Doing As Well As Can Be Expected', Says Mom». People. Archiváu dende l'orixinal, el 20 d'avientu de 2009. Consultáu'l 22 d'avientu de 2009.
  25. Dennis, Alicia (10 d'avientu de 2010). «Duggar Family, Michelle Duggar Celebrate Josie's Birthday». People. Consultáu'l 8 de payares de 2011.
  26. Bob, Jim (7 de xunu de 2011). «A Love That Multiplies: An Up-Close View of How They Make it Work Book by Michelle Duggar | Hardcover». chapters.indigo.ca. Consultáu'l 11 de xunu de 2014.
  27. «The Duggars: 20 and Counting!: Raising One of America's Largest Families-How they Do It: Jim Bob & Michelle Duggar». Amazon.com. Consultáu'l 11 de xunu de 2014.
  28. Dube, Rebecca. «20 kids and counting!». msnbc. Consultáu'l 13 de payares de 2011.
  29. Dennis, Alicia. Michelle Duggar Miscarries. People.com. http://www.people.com/people/article/0,,20552173,00.html. Consultáu'l 8 d'avientu de 2011. 
  30. Joyce, Chen. Duggar family plans memorial service for baby Jubilee Shalom after tragic miscarriage. NY Daily News. http://www.nydailynews.com/entertainment/gossip/duggar-family-plans-memorial-service-baby-jubilee-shalom-tragic-miscarriage-article-1.990450. Consultáu'l 12 d'avientu de 2011. 
  31. Huffington Post (13 de setiembre de 2017). «So, Josh Duggar Had Another Kid» (inglés). Consultáu'l 14 de setiembre de 2017.
  32. «The Dillard Family» (inglés). Consultáu'l 14 de setiembre de 2017.
  33. «The Seewald Family» (inglés). Consultáu'l 14 de setiembre de 2017.
  34. 34,0 34,1 People (5 de payares de 2016). «Jinger Duggar Marries Soccer Player Jeremy Vuolo» (inglés). Consultáu'l 14 de setiembre de 2017.
  35. 35,0 35,1 People (26 de mayu de 2017). «Joy-Anna Duggar & Austin Forsyth Are Married!» (inglés). Consultáu'l 13 de xunu de 2017.
  36. 36,0 36,1 US Magazine (30 d'agostu de 2017). «Joy-Anna Duggar Is Pregnant, Expecting First Child With Husband Austin Forsyth» (inglés). Consultáu'l 30 d'agostu de 2017.
  37. 37,0 37,1 TCL (8 de setiembre de 2017). «Joe Duggar and Kendra Caldwell of Counting On Are Married!» (inglés). Consultáu'l 13 de setiembre de 2017.
  38. Listen to Michelle Duggar's anti-anti-discrimination robocall. The Washington Post. 19 d'agostu de 2014. http://www.washingtonpost.com/blogs/govbeat/wp/2014/08/19/listen-to-michelle-duggars-anti-anti-discrimination-robocall/. Consultáu'l 2 de xunu de 2015. 
  39. 100,000-plus People Ask TLC to Canciellu '19 Kids and Counting' for "LGBTQ Fear Mongering". The Hollywood Reporter. 20 de payares de 2014. http://www.hollywoodreporter.com/live-feed/100000-people-ask-tlc-canciellu-751039. Consultáu'l 2 de xunu de 2015. 
  40. 19 Kids And Counting Fans Start Counter-Petition In Aftermath Of Anti-Gai Controversy. The Huffington Post. 24 de payares de 2014. http://www.huffingtonpost.com/2014/11/24/duggars-counter-petition_n_6212038.html. Consultáu'l 2 de xunu de 2015. 
  41. US Magazine (12 de payares de 2014). «Jim Bob and Michelle Duggar Issue Kissing Challenge on Facebook, Reportedly Delete Pictures of Gay Couples» (inglés). Consultáu'l 14 de setiembre de 2017.
  42. New Details About Bombshell Josh Duggar Sexual Abuse Allegations. ABC News. http://abcnews.go.com/Nightline/videu/details-bombshell-josh-duggar-31516927. Consultáu'l 4 de xunu de 2015. 
  43. Dutton, Nick (18 d'agostu de 2012). Shooting sparks controversy over 'hate' designation for conservative group. wtvr.com. http://wtvr.com/2012/08/18/shooting-sparks-controversy-over-hate-designation-for-conservative-group. Consultáu'l 18 d'agostu de 2012. 
  44. Evelyn Schlatter. «18 Anti-Gai Groups and Their Propaganda». SPLC. Archiváu dende l'orixinal, el 29 de payares de 2010. Consultáu'l 28 de payares de 2010.
  45. Katy Butler (17 de xunu de 2013). «Josh Duggar takes a job with anti-gai Family Research Council» (inglés). GLAAD. Consultáu'l 14 de setiembre de 2017.
  46. 46,0 46,1 Josh Duggar resigns from Family Research Council after sexual abuse allegations. Fox News Network, LLC. 23 de mayu de 2015. http://www.foxnews.com/entertainment/2015/05/21/josh-duggar-resigns-from-family-research-council/. Consultáu'l 23 de mayu de 2015. 
  47. In Touch Weekly (21 de mayu de 2015). «Duggar Police Report: Jim Bob didn't report son Josh's sex offenses for more than a year» (inglés). Consultáu'l 14 de setiembre de 2017.
  48. TLC pulls '19 Kids and Counting' citing 'heartbreaking situation'. The Washington Post. 22 de mayu de 2015. http://www.washingtonpost.com/news/acts-of-faith/wp/2015/05/22/what-happens-to-tlcs-19-kids-and-counting-after-the-josh-duggar-allegations/. Consultáu'l 2 de xunu de 2015. 
  49. USA Today (26 de mayu de 2015). «More advertisers bail out of Duggar show» (inglés). Consultáu'l 14 de setiembre de 2017.
  50. Sydney Ember (29 de mayu de 2015). «Many Companies Cut Ads From TLC's '19 Kids and Counting'» (inglés). The New York Times Company. Consultáu'l 14 de setiembre de 2017.
  51. TMZ (28 de mayu de 2015). «19 Kids and Counting Pulled From Hulu» (inglés). Consultáu'l 29 de mayu de 2015.
  52. Lisa Respers France (26 de mayu de 2015). «Duggars' '19 Kids and Counting' hangs in balance amid calls to canciellu». Turner Broadcasting System. Consultáu'l 31 de mayu de 2015.
  53. People (22 de mayu de 2015). «Josh Duggar molestation accusations; Duggars respond» (inglés). Consultáu'l 14 de setiembre de 2017.
  54. Duggar parents preparing to answer questions in Fox interview. Turner Broadcasting System. 30 de mayu de 2015. http://money.cnn.com/2015/05/30/media/duggar-parents-plan-interview/index.html?section=money_latest. Consultáu'l 31 de mayu de 2015. 
  55. 19 Kids and Counting Josh Duggar on the Chopping Block. Time Warner. 23 de mayu de 2015. http://www.tmz.com/2015/05/23/19-kids-and-counting-josh-duggar-molestation-scandal-tlc-jill-jessa/. Consultáu'l 24 de mayu de 2015. 
  56. «What's at Stake for the Duggars if TLC Cancels 19 Kids and Counting?». People Magazine. Consultáu'l 23 de xunetu de 2015.
  57. «The Duggar children 'liked being recognized and hate that 19 Kids And Counting has been canceled' due to molestation scandal». The Dailiy Mail. Consultáu'l 23 de xunetu de 2015.
  58. Moore, Frazier (24 de setiembre de 2015). «TLC specials to focus on Duggar daughters Jill and Jessa». Associated Press. Consultáu'l 24 de setiembre de 2015.
  59. In Touch Weekly (18 de xunetu de 2017). «Jill, Jessa, and the Other Duggars to Return for a New Season of 'Counting On'» (inglés). Consultáu'l 14 de setiembre de 2017.
  60. The hollywood Gossip (11 de mayu de 2017). «Josh Duggar: Official Return to Counting On Confirmed!» (inglés). Consultáu'l 14 de setiembre de 2017.
  61. «The Duggars Seem So Nice Until You Meet Their Terrifying Political Axenda». The New York Observer. Archiváu dende l'orixinal, el 27 de mayu de 2015. Consultáu'l 27 de mayu de 2015.
  62. Media Depictions of Brides, Wives, and Mothers. Consultáu'l 14 de setiembre de 2017.
  63. 63,0 63,1 «The Duggar Family». Consultáu'l 18 de mayu de 2015.
  64. «Family Scrapbook- The Girls». The Duggar Family (official website). Archiváu dende l'orixinal, el 18 de marzu de 2015. Consultáu'l 21 d'abril de 2015.
  65. People (9 de xineru de 2009). «Joshua Duggar & His New Wife Want a Big Family» (inglés). Consultáu'l de setiembre de 2017.
  66. People (9 d'ochobre de 2009). «Duggar Family Welcomes First Grandchild» (inglés). Consultáu'l 13 de setiembre de 2017.
  67. People (16 de xunu de 2011). «Josh and Anna Duggar Welcome a Baby Boy» (inglés). Consultáu'l 13 de setiembre de 2017.
  68. People (7 de xunu de 2013). «Josh and Anna Duggar Welcome Third Child» (inglés). Consultáu'l 13 de setiembre de 2017.
  69. People (19 de xunetu de 2015). «Josh and Anna Duggar Welcome Daughter Meredith Grace» (inglés). Consultáu'l 13 de setiembre de 2017.
  70. The Hollywood Gossip (12 de setiembre de 2017). «Josh Duggar and Anna Duggar Welcome Baby #5!» (inglés). Consultáu'l 13 de setiembre de 2017.
  71. CNN (23 de xunu de 2014). «Jill Duggar of '19 Kids and Counting' gets married» (inglés). Consultáu'l 13 de setiembre de 2017.
  72. Dailymail (20 d'agostu de 2014). «There's another Duggar on the way! Jill and Derick announce they're pregnant» (inglés). Consultáu'l 13 de setiembre de 2017.
  73. EOnline (7 d'abril de 2015). «Jill Duggar Gives Birth!» (inglés). Consultáu'l 13 de setiembre de 2019.
  74. People (10 de xunetu de 2017). «Jill (Duggar) Dillard Welcomes Second Son Samuel Scott» (inglés). Consultáu'l 13 de setiembre de 2017.
  75. US Magazine (19 de xunetu de 2015). «Derick Dillard Reveal Mission Work Location» (inglés). Consultáu'l 13 de setiembre de 2017.
  76. People (15 d'agostu de 2014). «Jessa Duggar Is Engaged to Ben Seewald» (inglés). Consultáu'l 14 de setiembre de 2017.
  77. Dennis, Alicia C. (1 de payares de 2014). Jessa Duggar Marries Ben Seewald. People. http://www.people.com/article/jessa-duggar-ben-seewald-married-wedding-19-kids-and-counting. Consultáu'l 1 de payares de 2014. 
  78. Macatee, Rebecca (20 d'abril de 2015). «Jessa Duggar Is Pregnant, Expecting First Child With Ben Seewald!». Consultáu'l 20 d'abril de 2015.
  79. Dailymail (28 d'avientu de 2015). «Jessa Duggar endures over 27 hours of 'painful' labour giving birth to son Spurgeon» (inglés). Consultáu'l 14 de setiembre de 2015.
  80. US Magazine (23 d'agostu de 2016). «Jessa Duggar Pregnant, Expecting Second Child With Ben Seewald» (inglés). Consultáu'l 14 de setiembre de 2017.
  81. DailyMail (6 de febreru de 2017). «Jessa Duggar gives birth to baby boy 15 months after welcoming first child Spurgeon» (inglés). Consultáu'l 14 de setiembre de 2017.
  82. People (26 de xunetu de 2016). «Jinger Duggar Is Engaged!» (inglés). Consultáu'l 14 de setiembre de 2017.
  83. Dailymail (3 de xineru de 2018). «Jinger Duggar and husband Jeremy Vuolo announce they are expecting their first child» (inglés). Consultáu'l 28 de xineru de 2018.
  84. TCL (27 de mayu de 2017). «Joseph Duggar and Kendra Caldwell Are Engaged!» (inglés). Consultáu'l 13 de setiembre de 2017.
  85. People (18 d'avientu de 2017). «Joseph Duggar and Kendra Caldwell Expecting First Child» (inglés). Consultáu'l 28 de xineru de 2018.
  86. Corriston, Michelle (5 de marzu de 2018) (n'inglés). Josiah Duggar and Lauren Swanson Get Engaged 6 Weeks After Announcing Courtship. People. https://people.com/tv/josiah-duggar-engaged-lauren-swanson/. Consultáu'l 1 de xunetu de 2018. 
  87. Strohm, Emily (30 de xunu de 2018) (n'inglés). Josiah Duggar and Lauren Swanson Are Married. People. https://people.com/tv/josiah-duggar-lauren-swanson-married-wedding-photo/. Consultáu'l 1 de xunetu de 2018. 
  88. People (3 de marzu de 2017). «Joy-Anna Duggar Is Engaged to Austin Forsyth» (inglés). Consultáu'l 14 de setiembre de 2017.
  89. Daily Mail (26 de febreru de 2018). «Joy-Anna Duggar welcomes son named Gideon with husband Austin Forsyth» (inglés). Consultáu'l 10 de marzu de 2018.
  90. People (15 de mayu de 2015). «The Duggars Relocate Jim Bob's Childhood Home So His Mom Can be 'Just Across the Field' from His House» (inglés). Consultáu'l 14 de setiembre de 2017.
  91. Zutter, Natalie (24 de febreru de 2012). «Duggar Extortion Scandal Was A Total Non-Issue». Consultáu'l 12 de marzu de 2013.
  92. Amy Duggar reaches for Nashville dreams, foxnews.com, November 26, 2014.
  93. Davia Lynn Waller Arrives to the Waller Home - Baby Just a Few Hours Old[2].
  94. David Loves Priscilla (9 d'abril de 2014). «Paul is a Big Brother!!!» (inglés). Consultáu'l 12 d'ochobre de 2014.
  95. «Bringing Up Bates».

Enllaces esternos editar