A Passage to India (película)

A Passage to India ye una película británico-americana de 1984, dirixida por David Lean. Protagonizada por Judy Davis, Peggy Ashcroft y Victor Banerjee nos papeles principales. Basada en la novela homónima d'E. M. Forster.

A Passage to India
Datos
Títulu orixinal A Passage to India (en)
Xéneru película basada nuna novela y cine dramáticu
País d'orixe Reinu Xuníu, Estaos Xuníos y Australia
Estrenu 1984
26 abril 1985 (Alemaña)
Idioma orixinal inglés
Duración 163 min
160 min
Llugar de la narración India
Color en color
Ficha téunica
Direición David Lean[2]
Producción John Knatchbull, 7th Baron Brabourne (es) Traducir
Guión David Lean
Edward Morgan Forster
Música Maurice Jarre
Fotografía Ernest Day
Edición David Lean
Diseñador de producción John Box
Repartu Judy Davis[2], Victor Banerjee[2], Peggy Ashcroft[2], James Fox[2], Alec Guinness[3], Nigel Havers[3], Richard Wilson[3], Art Malik[3], Saeed Jaffrey[3], Roshan Seth[3], Clive Swift[4], Michael Culver y Ann Firbank
Ver llista completa
Compañíes
Productora Thorn EMI Plc y HBO
Distribuidora EMI Films y Netflix
Premios y nominaciones
Premios
Nominaciones
Calificaciones
CNC tolos públicos[5]
FSK pa mayores de seis años
Medierådet apto para una audiencia general (es) Traducir[6]
Enllaces esternos
Ficha n'IMDb
Ficha en FilmAffinity
Cambiar los datos en Wikidata

Argumentu editar

La trama desenvolver na década de 1920, mientres el periodu de la creciente influyencia del Movimientu d'independencia indiu nel llamáu Raj británicu.

Adela Quested (Judy Davis), acompañada pola señora Moore (Peggy Ashcroft), son dos dames britániques que parten de viaxe escontra India, pa visitar a Ronny Heaslop (Nigel Havers), un maxistráu local d'un pueblu de provincia, Chandrapore. Heaslop ye'l fíu de la señora Moore y el prometíu d'Adela.

Yá n'India, dambes dames amuesen el so interés en conocer la cultura y a los habitantes nativos. El superintendente educativu, Richard Fielding (James Fox), presentar a un vieyu y excéntrico eruditu brahmán, el profesor Godbole (Alec Guinness). La comunidá británica del llugar aconséyalos que ye meyor tomar distancia colos nativos. Sicasí, mientres una visita a una mezquita cercana, la señora Moore conoz al doctor Aziz Ahmed (Victor Banerjee), un vilbu aprobetáu, a quién más tarde presenta a Adela. El doctor taba dafechu asimiláu a la manera británica na so falar y na so vistir.

Nuna ocasión, dambes dames espresen la so aburrición pola forma de vida colonial de la comunidá británica, qu'incluyíen el ritual del té a los cinco de la tarde, el críquet, y el polu; el doctor Aziz ufiértase como guía d'escursión a los remotos covarones de Marabar.

Entámase'l viaxe, y yá nel llugar empieza la esploración de los covarones. Al poco ratu, la señora Moore sufre una sensación de claustrofobia, que la obliga a tornar al esterior; darréu convence a los demás de siguir ensin ella.

Adela y el dr. Aziz siguen la esploración, y antes d'entrar nun covarón más alloñáu, el doctor detener pa fumar un pitu. Cuando termina de fumar, va en busca d'Adela, pero solo la divisa a la distancia, corriendo apresuradamente llomba embaxo, ensangrecida y desgreñada.

Apenes de regresu al pueblu, el doctor ye prindáu, acusáu d'intentu de violación. Esto provoca una balasma ente británicos ya indios, que s'estiende ente la comunidá británica n'India.

Llega'l momentu del xuiciu, y la señora Moore declara'l so convencimientu sobre la inocencia del doctor, y manifiesta que nun va declarar en contra d'él. Resuélvese'l so regresu a Inglaterra, pero mientres el trayeutu sufre un infartu y muerre, realizándose'l so funeral nel mar.

N'India, la situación camuda cuando, pa consternación del maxistráu Ronny Heaslop y de tolos británicos, Adela retira los cargos en contra del doctor.

Tola comunidá británica vese forzada a una vergonzosa retirada, mientres ven como los indios llevar al exonerado de la sala del tribunal, ente vítores, cargándolo nos sos costazos.

Consecuentemente Adela ruempe'l so compromisu con Heaslop y abandona India. El doctor Aziz dexa tres les sos costumes britániques y les sos rellaciones con ellos, y retírase al norte d'India, vistiendo les sos ropes tradicionales, p'abrir una clínica ellí.

Pasen los años y el doctor Aziz permanez resentíu y amarguríu, pero finalmente escríbelu a Adela pa tresmiti-y los sos agradecimientos y el so perdón por asoceder.

Repartu editar

Premios editar

Premiu Oscar 1985:

  • a la meyor actriz secundaria (Peggy Ashcroft)
  • a la meyor música (Maurice Jarre)

Premiu BAFTA 1986:

  • a la meyor actriz (Peggy Ashcroft)

Premiu Globu d'Oru 1985:

  • a la meyor película *a la meyor

música (Maurice Jarre)

  • a la meyor actuación nun papel secundariu – cine (Peggy Ashcrof)

Premiu NYFCC 1984:

  • a la meyor actriz (Peggy Ashcrof )
  • al meyor direutor (David Lean)
  • a la meyor película

Premiu National Board of Review 1984:

  • al meyor actor (Victor Banerjee)
  • a la meyor actriz (Peggy Ashcroft)
  • al meyor direutor (David Lean)
  • a la meyor película

Premiu LAFCA 1984:

  • a la meyor actriz secundaria (Peggy Ashcroft)

Premiu BSFC 1985:

  • a la meyor actriz (Judy Davis)
  • a la meyor actriz secundaria (Peggy Ashcroft)

Premiu Kansas City Film Critics Circle 1985:

  • al meyor direutor (David Lean)
  • a la meyor película
  • a la meyor actriz secundaria (Peggy Ashcroft)

Premiu Evening Standard British Film Award 1986:

  • al meyor actor (Victor Banerjee)

Ver tamién editar

Referencies editar

  1. URL de la referencia: http://www.zelluloid.de/filme/index.php3?id=12512. Data de consulta: 22 abril 2018.
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 URL de la referencia: http://www.allocine.fr/film/fichefilm_gen_cfilm=288.html. Data de consulta: 7 xunetu 2016.
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 3,4 3,5 URL de la referencia: http://www.filmaffinity.com/en/film983170.html. Data de consulta: 7 xunetu 2016.
  4. Afirmao en: ČSFD. Llingua de la obra o nome: checu. Data d'espublización: 2001.
  5. URL de la referencia: https://www.cnc.fr/professionnels/visas-et-classification/60320.
  6. Afirmao en: Filmografía Nacional Danesa.

Enllaces esternos editar