Adriano III (fecha desconocida, Roma – 885San Cesario sul Panaro (es) Traducir) Papa nᵘ 109 de la Ilesia católica de 884 a 885. Mientres el so curtiu pontificáu, y siguiendo la llinia del so predecesor, Marín I, anovó la escomunión de Focio.

Adrianu III
109. Papa

21 mayu 884 - 8 xunetu 885
Marín I - Esteban V (es) Traducir
Vida
Nacimientu Roma, fecha desconocida[1]
Nacionalidá Bandera de Estaos Pontificios Estaos Pontificios
Muerte San Cesario sul Panaro (es) Traducir[2]885[1]
Sepultura abadía de Nonántola (es) Traducir
Oficiu políticu, sacerdote católicuobispu católicu
Llugares de trabayu Roma
Santoral
8 de xunetu
Creencies
Relixón Ilesia Católica[3]
Orde relixosa Orde de San Benitu
Cambiar los datos en Wikidata

Na so rellación col Imperiu carolinxu, expedió un decretu nel que declaraba que la consagración del Papa nun precisaba del consentimientu imperial, a pesar de lo cual respondió al pidimientu del emperador Carlos III el Gordu p'allegar a la Dieta que se celebraría en Worms, coles mires de resolver la socesión del tronu imperial.

Cuando'l papa dirixir al alcuentru, finó en Vilzacara (Actual San Cesario sul Panaro), cerca de Módena, en setiembre de 885, siendo soterráu nel monesteriu de Nonantula sito nesa mesma ciudá.

Poco dempués de la so muerte foi proclamáu santu, pero la so canonización foi impugnada y nun foi confirmada hasta que Lleón XIII dictó, el 2 d'avientu de 1891, un decretu pol que se reconocía oficialmente'l cultu d'Adriano III.

Referencies editar

Referencies editar

  1. 1,0 1,1 dellos autores (2000). «Enciclopedia dei Papi» (italianu).
  2. URL de la referencia: https://www.treccani.it/enciclopedia/santo-adriano-iii_%28Enciclopedia-dei-Papi%29/.
  3. Afirmao en: Catholic-Hierarchy.org. Identificador Catholic Hierarchy de persona: adriaiii. Data de consulta: 12 ochobre 2020. Llingua de la obra o nome: inglés.

Enllaces esternos editar