Alex Morgan

futbolista estauxunidense

Alexandra Patricia Morgan,[5](2 de xunetu de 1989San Dimas (es) Traducir) más conocida como Alex Morgan ye una futbolista d'Estaos Xuníos. Xuega como delantera nel Orlando Pride de la división mayor del fútbol femenín estauxunidense, la National Women's Soccer League y amás nel equipu de fútbol femenín de los Estaos Xuníos.

Alex Morgan
Vida
Nacimientu San Dimas (es) Traducir[1]2 de xunetu de 1989[2] (34 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos [2]
Familia
Casada con Servando Carrasco (2014 – )[3]
Estudios
Estudios Universidá de California en Berkeley
Diamond Bar High School (en) Traducir
Llingües falaes inglés
Oficiu
Oficiu futbolista, novelista, escritoracomerciante
Trayeutoria
  Equipu
2022– San Diego Wave Fútbol Club (es) Traducir
2021–2022 Orlando Pride (es) Traducir
2016– Orlando Pride (es) Traducir 13(9)
2013–2015 Portland Thorns FC (es) Traducir 36(15)
2013–2015 California Golden Bears (es) Traducir
2012–2012 Seattle Sounders Women (es) Traducir 3(10)
2011–2011 Western New York Flash 13(4)
2010–2010 Pali Blues (es) Traducir 3(1)
2010–2010 California Storm (es) Traducir 3(5)
2010– seleición femenina de fútbol d'Estaos Xuníos
2008–2009 West Coast FC (es) Traducir 2(2)
Olympique Lyonnais
California Golden Bears women's soccer (en) Traducir
  Seleición nacional
2008–2008   seleición femenina de fútbol sub-20 d'Estaos Xuníos 10(5)
Posición o especialidá delanteru
Númberu de dorsal 13
Pesu 62 kg
Altor 170 cm
Premios
IMDb nm4906598
alexmorgansoccer.com
Cambiar los datos en Wikidata

Poco dempués de graduase ceo de la Universidá de California, Berkeley, onde xugó pal equipu de fútbol femenín, Morgan redactóse'l númberu unu global nel Proyeutu de WPS 2011 pol Western New York Flash. Ellí, fixo'l so debú profesional y ayudó al equipu a ganar el campeonatu de la lliga.

A los 22 años, foi la xugadora más nueva nel equipu nacional na Copa Mundial Femenina de la FIFA 2011. Nos Xuegos Olímpicos de Londres 2012, anotó'l gol de la victoria nel minutu 120+3' de la semifinal contra Canadá. Terminó'l 2012 con 28 goles y 21 asistencies, xuniéndose a Mia Hamm como les úniques muyeres estauxunidenses d'anotar 20 goles y recoyer 20 asistencies nel mesmu añu calendariu, y convirtiéndose nel sestu y más nuevu xugador d'EE.XX. p'anotar 20 goles nun solu añu. Ella foi nomada darréu la Futbolista femenina estauxunidense del añu y foi una de les 3 finalistes a Meyor futbolista femenina mundial de la FIFA.

Vida personal editar

Fora del campu, Morgan acomuñar con Simon & Schuster pa escribir una serie de llibros de grau mediu sobre cuatro xugadores de fútbol titulao "Los retrocesos". El primer llibru de la serie, "Salvar l'equipu", debutó nel númberu siete na llista de The New York Times Best Seller pa los neños de grau mediu en mayu de 2013. Ella tien alcuerdos de patrociniu con Nike, a nivel nacional, Panasonic, Coca-Cola y Bridgestone. Casóse col xugador de fútbol Servando Carrasco n'avientu de 2014.[6] En 2015, Morgan, xunto cola canadiense Christine Sinclair y Australiana Steph Catley, convertir nes primeres xugadores de fútbol femenín n'apaecer la portada del videu xuegos de fútbol "FIFA". Morgan apaeció xunto a Lionel Messi na portada de FIFA 16 na versión que ye vendida n'Estaos Xuníos.[7]

Trayeutoria editar

Morgan nació en Diamond Bar, California. Ye fía de Pamela S. Jeske y Michael T. Morgan.[8] Magar empezó la so carrera como deportista a temprana edá, nun empezó a xugar fútbol hasta los 14 años, dellos años más tarde que la mayoría de los xugadores d'élite.[9]

Como estudiante de primer añu na Universidá de California, foi la máxima anotadora de los California Golden Bears, con 8 goles en 2007. El so últimu gol de la so primer temporada foi en contra de Stanford na segunda ronda del tornéu de la NCAA 2007, empatando'l xuegu a 1-1 con menos de dos minutos por xugase nel tiempu reglamentariu y forzar el partíu a tiempu extra y depués a penaltis. Sicasí, prevaleció Stanford, y pasó a la tercer ronda del tornéu.

Siguió al mandu de los Osos d'Oru na puntuación mientres la so segunda temporada con nueve goles en 2008, a pesar de tar fuera per parte de la temporada por cuenta de los compromisos de la seleición nacional. El so equipu, California Golden Bears, retirar de la primer ronda del tornéu de la NCAA 2008 ente que Morgan taba xugando en 2008 la Copa Mundial Femenina Sub-20 realizada en Chile.

Anotó catorce goles y ocho asistencies mientres l'añu 2009 esa temporada colos Golden Bears. Ye la tercera en marcar más goles na historia de los California Golden Bears, con 45 goles.[10] Graduar n'Economía Política na Universidá de California en Berkeley un semestre antes.

Western New York Flash, 2011 editar

El 14 de xineru de 2011, Morgan foi la primera na llista del draft de la WPS, siendo escoyida pol club venezolanu n'Inglaterra, Western New York Flash.[11] Foi la primer futbolista de los California Golden Bears en ser escoyida na primer ronda del draft de la lliga Women's Professional Soccer. Xunto al club llogró'l primer llugar de la temporada regular y el campeonatu de la WPS en 2011.[12]

Seattle Sounders Women, 2012 editar

Dempués de que la WPS suspendiera les sos operaciones a principios de 2012, por cuenta de dificultaes llegales y financieres, Morgan xunir a les sos compañeres de seleición nacional Hope Solu, Sydney Leroux, Megan Rapinoe y Stephanie Cox nel conxuntu de les Seattle Sounders Women pa la temporada 2012. En roblando contratu, afirmó Morgan, "toi bien contenta de xugar nuna ciudá que ye apasionada del fútbol. Los Sounders fueron unu, si non el meyor, club aficionáu de la MLS. Namái puedo imaxinar cómo los fans de Seattle respondería a tener un equipu completu de muyeres profesionales nel futuru. "

Por cuenta de los sos compromisos del equipu nacional y la preparación pa los Xuegos Olímpicos de 2012, Morgan fixo tres aparición de temporada regular pal club. Anotó dos goles y sirvió dos ayudar nos sos 253 minutos sobre'l terrén de xuegu. Cola presencia de los compañeros d'equipu nacional 'nel equipu, a los Sounders vendió nueve de los diez partíos como llocal nel 4500 la capacidá Starfire estadiu. el permediu d'asistencia mientres la temporada de 2012 pa los Sounders muyeres yera cuatro veces mayor que'l próximu equipu más cercanu.

Portland Thorns FC, 2013-2015 editar

El 11 de xineru de 2013 anuncióse que Morgan sería una de les trés xugadores de la USWNT asignaes pa formar parte del Portland Thorns FC.[13] Xunto al equipu, Morgan remató la temporada regular na primer posición, siendo la máxima artillera (con Christine Sinclair), con ocho goles y cinco asistencies.[14] Foi escoyida dientro de la segunda oncena ideal de la NWSL. El 31 d'agostu de 2013, llogró llograr el títulu de la NWSL.[15]

Orlando Pride, 2016 editar

El 26 d'ochobre de 2015, foi anunciáu que'l Thorns camudó a Morgan, xunto a la so compañera Kaylyn Kyle, al nuevu equipu Orlando Pride en cuenta de la eleición nᵘ 1 del Pride nos Drafts d'Espansión y Universidá, según un espaciu pa internacionales nes temporaes 2016 y 2017.[16]

Olympique Lyonnais editar

N'avientu de 2016 anúnciase que robla un contratu pa xugar n'Amestar 1 de Francia, concretamente pal Olympique Lyonnais.[17]

El 1 de xunu de 2017 ganen la Women´s Champions League al vencer na gran final al PSG, en Cardiff[18]

Seleición nacional editar

Por cuenta de una mancadura del lligamentu cruzáu anterior nun Scrimage que ralentizó la so meyora en 2007, Morgan nun foi llamada pa entrenar colos Estaos Xuníos Sub-20 del equipu nacional de fútbol femenín hasta abril de 2008. La so primer apaición col equipu sub-20 producir mientres Campeonatu Sub-20 Femenín CONCACAF 2008 en Puebla, Méxicu, onde anotó'l so primer gol internacional contra Cuba.

Morgan foi nomada al equipu nacional de los Estaos Xuníos-20 de les muyeres que compitió na Copa Mundial Femenina Sub-20 de la FIFA 2008 en Chile, anotando un total de 4 goles nel tornéu contra Francia, Arxentina y Corea del Norte. El cuartu gol de Morgan del tornéu foi un gol de la victoria que-y dio a los Estacos Xuníos una medaya d'oru, que darréu foi escoyíu como'l meyor gol del tornéu, y más tarde el segundu meyor gol del añu de la FIFA. el rendimientu de Morgan nel campu fizo que ganara la Bota de Bronce como tercer máxima realizadora del tornéu y el Balón de Plata como segunda meyor xugadora del tornéu detrás del so compañeru de Sydney Leroux.

Foi internacional pola seleición absoluta, apaeciendo per primer vegada como suplente nun partíu frente a Méxicu en marzu de 2010] y anotó el so primer gol internacional dempués d'entrar como suplente ante Chino, que rescató un empate 1-1 n'ochobre de 2010 . El so oxetivu más importante hasta la fecha produció un mes dempués nun partíu fuera de casa crucial contra Italia. Dempués d'entrar nel partíu nel minutu 86, anotar nel cuartu minutu del tiempu añadíu pa dar a Estaos Xuníos una victoria de 1-0 sobre Italia nel partíu d'ida d'una eliminatoria pa calificar pa la última plaza pa la Copa Mundial Femenina.

Copa Mundial Femenina Sub-20 2008 editar

Foi escoyida de los Estaos Xuníos Sub-20 de muyeres pa xugar la Copa Mundial de Fútbol Femenín Sub-20 de 2008 en Chile, anotando un total de cuatro goles nel tornéu. Anotó ante Francia, Arxentina y Corea del Norte, esti últimu gol foi darréu escoyíu como'l meyor gol del tornéu, y más tarde el segundu meyor gol del añu escoyíu pola FIFA. El gran rendimientu valió-y axudicase el Botín de Bronce, como tercer máxima goliadora del tornéu y el Balón de Plata, como la segunda meyor xugadora del tornéu detrás de la so compañera Sydney Leroux.

En forma anecdótica, Alex non yá fíxose conocida pol so gran talentu col balón, el so nome destacó, igualmente, pol so incomparable guapura, que causó raxón nel públicó y prensa chilena. Lo que la coronó como Miss Guapura del Mundial realizáu en Chile. Campeonatu nel cual ganóse'l ciñu del públicu qu'asistió a los estadios de Chillán, Coquimbo, Temuco y la comuña de La Florida.

Copa Mundial Femenina 2011 editar

Morgan foi la xugadora más nueva na nómina de la seleición estauxunidense. Fixo'l so debú nel tornéu frente a Corea del Norte el 28 de xunu de 2011. El 13 de xunetu de 2011, anotó'l so primer gol nuna Copa Mundial Femenina, a los 82 minutos del duelu de semifinales contra Francia. Na final del tornéu ante Xapón, anotó'l primer gol a los 69 min y realizó l'asistencia pal gol d'Abby Wambach a los 104 min; finalmente Estaos Xuníos perdió la final, llogrando'l subcampeonatu.[19] Morgan remató octava nes votaciones pa Xugador Mundial de la FIFA de 2011.[20]

Xuegos Olímpicos de Londres 2012 editar

Morgan nun se convirtió nun motor d'arranque de los EE.XX. hasta'l quintu xuegu del añu en xineru, la final del tornéu de clasificación olímpica de CONCACAF. Ella anotó dos veces y apurrió dos asistencies a Wambach esi día, na victoria por 4-0 sobre los anfitriones canadienses y convirtióse nun habitual titular dende entós. Morgan anotó 14 goles nun tramu de 12 xuegos dende xineru hasta finales de mayu de 2012, incluyendo tres esfuerzo de dos goles consecutivos. Llogró la so primer carrera triplete'l 7 de marzu de 2012, mientres una victoria 4-0 frente a Suecia nel partíu pol tercer llugar de la Copa Algarve. En xunu de 2012, foi nomada pa un premiu ESPY como'l Meyor Atleta Revelación.

Nel primer partíu del añu 2012 el xuegu en grupo Xuegos Olímpicos de Londres, Morgan anotó tantu del empate y el gol que selló la victoria contra Francia. [58] En coincide colos trés siguientes Olímpicu, qu'asistió nel gol de la victoria, incluyendo dos a Wambach. Morgan anotó'l gol de la victoria nel partíu de semifinal olímpica contra Canadá na prórroga, la unviada de los Estaos Xuníos pal partíu pola medaya d'oru contra'l Xapón. El so gol llegó nel minutu 123 °, l'últimu gol de la historia marcáu por un miembru del equipu femenín d'EE.XX. y un oxetivu de la FIFA record.The siguió'l so propensión a finales de los años heroicos nes etapes finales de los partíos. Diecisiete de los sos 28 goles en total hasta la fecha llegaron dempués de los 60 minutos. El gol de la victoria foi más alta del equipu 20 de Morgan en 2012, convirtiéndose nel sestu y más nuevu xugador d'EE.XX. pa faelo nun solu añu. Na final, una victoria 2-1 contra Xapón el 9 d'agostu, Morgan asistíu nuna encabezadura de Carli Lloyd. Ella terminó'l tornéu con 3 goles, y del so equipu con cuatro asistencies (ataos con Megan Rapinoe) y diez puntos (atáu con Rapinoe y Wambach) .Pa celebrar los sos llogros, foi honrada na so escuela anterior, Diamond Bar Escuela Secundaria y # 13 foi retiráu.

En 2012, Morgan llevó los EE.XX. nes metes (28), xuegos multi-gol (9), asistencies (21) y puntos (77). Les sos metes del añu calendariu, asistencies y puntos totales son la tercera meyor, atáu segunda meyor (un recuentu del récor), y la segunda meyor, respeutivamente, na historia d'EE.XX. WNT. Morgan xunir a un club esclusivu mientres ella y Hamm son los únicos xugadores EE.XX. WNT pa rexistrar siquier 20 goles y 20 asistencies nel mesmu añu calendariu y convirtióse nel tercer y más nuevu xugador n'algamar 20 asistencies nun añu calendariu. Morgan y Wambach combinar pa 55 goles en 2012 - busca d'un mozu de 21 años d'edá conxuntu de rexistros en 1991 por Michelle Akers (39 goles) y Carin Jennings (16 goles), como la mayoría de los goles marcaos por cualesquier dúu na historia d'EE.XX. WNT. Ella marcara o asistiera nel 41 per cientu de los 120 goles d'Estaos Xuníos anguaño tampoco. Y, por sigo mesma, ella cómodamente fuera marcó y fuera asistíu a los sos oponentes, quien se combinaron pa 21 goles y 12 asistencies en 32 partíos contra los EE.XX.

Pola so excelencia nel campu, fútbol EE.XX. anunció Morgan como'l 2012 Atleta Femenina del Añu. Les fazañes de Morgan tamién-y ganaron un llugar na FIFA Balón d'Oru de llista, n'última instancia, terminó terceru na votación.

2013–2014 editar

At the 2013 Algarve Cup, Morgan shared top-scoring honors. She finished the competition with four assists and three goals, including the equalizer against Sweden that advanced the U.S. to the final and the two goals against Germany that won the championship. Morgan previously won the tournament's golden boot in 2011. On June 2, 2013, Morgan scored two second half goals as the U.S. defeated Canada 3–0 in front of a sold out crowd in Toronto. This was the first match between USA and Canada since the epic semifinal of the 2012 Olympic Games. Morgan was named to her third appearance on the 10-player short list for FIFA Women's World Player of the Year in 2013 and finished fourth in the voting. For the inaugural CONCACAF Awards, she was recognized as the CONCACAF 2013 Female Player of the Year. And as a part of US Soccer's celebration of its Centennial anniversary the Federation revealed the US Soccer's All-Time Women's National Team Best XI, she was youngest player selected at 24 years old.

Morgan had a return of 5 goal in 7 matches for the USWNT in 2014 after returning from injury before she reinjured her ankle at the 2014 CONCACAF Women's Championship, which ruled her out for the rest of tournament.

Copa Mundial Femenina 2015 editar

Alex Morgan llogra faese presente nel marcador, nos Octavos de final, ante Colombia, xuegu que terminó 2-0 a favor d'Estaos Xuníos.[21][22] Morgan anotó l'únicu gol nun amistosu ante Inglaterra en febreru al so regresu a la escena internacional. Morgan foi parte de la USWNT que ganó la so décima Copa Algarve en 2015. Ella anotó na derrota 3-0 de Suiza.

Morgan pasó dos meses recuperándose d'una mancadura na rodía na preparación pa la Copa Mundial Femenina de la FIFA 2015. Morgan fixo la so primer apertura nes finales de la Copa del Mundu como los EE.XX. ganamos Nixeria por 1-0 nel postreru partíu del grupu p'avanzar como primero de grupu. Rexistróse'l so únicu oxetivu d'octavos de final de la Copa del Mundu col primer partíu nel 2-0 el pasáu 16 victoria sobre Colombia. Morgan fixo, sicasí, ganar sanciones pola USWNT nel 2-0 victories contra Colombia nos postreros 16 y Alemaña nes semifinales, respeutivamente. Morgan continuación, empezó la Copa Mundial Femenina de la FIFA 2015 como'l final USWNT derrotáu Xapón 5-2 pa ganar la so tercer Copa Mundial Femenina de la FIFA. Morgan xugó nos 7 partíos Copa del Mundu y empezó a cada partíu desque foi restauráu a la partida 11 contra Nixeria.

Participaciones en fases finales editar

Tornéu !width="125"|Sede Resultáu !width="50"|Partíos


Goles Asistencies
Copa Mundial Sub-20 Femenina FIFA 2008   Chile Campeón 6 4 0
Copa Mundial Femenina FIFA 2011   Alemaña Subcampeón 6 2 0
Xuegos Olímpicos 2012   Londres Medaya Oro 6 3 0
Copa Mundial Femenina FIFA 2015   Canadá Campeón 5 1 0
Xuegos Olímpicos 2016   Rio Cuartos de Final 4 2 0

Clubes editar

Club País Añu
California Golden Bears   Estaos Xuníos 2007 - 2008
West Coast FC   Estaos Xuníos 2008 - 2009
California Storm   Estaos Xuníos 2010
Pali Blues   Estaos Xuníos 2010
Western New York Flash   Estaos Xuníos 2011
Seattle Sounders Women   Estaos Xuníos 2012
Portland Thorns FC   Estaos Xuníos 2013 - 2015
Orlando Pride   Estaos Xuníos 2016
Olympique Lyonnais   Francia 2016 - 2017
Orlando Pride   Estaos Xuníos 2017 -

Palmarés editar

Clubes editar

Títulos Nacionales

Títulu Equipu Llugar


Añu
Women's Professional Soccer Western New York Flash   Estaos Xuníos 2011
National Women's Soccer League Portland Thorns FC   Estaos Xuníos 2013
Division 1 Féminine Olympique Lyon   Francia 2017
[[Olympique

de Lyon (femenín)|Olympique Lyon]]

  Francia 2017

Títulos Internacionales

Títulu Equipu Llugar


Añu
Women´s Champions League Olympique Lyon   Cardiff 2017

Seleiciones nacionales editar

Títulu Equipu Llugar


Añu
Copa Mundial Femenina Sub-20   Estaos Xuníos   Chile 2008
Xuegos Olímpicos   Estaos Xuníos   Londres 2012
Mundial Femenín 2015   Estaos Xuníos   Canadá 2015

Distinciones individuales editar

Distinción Eventu !width="120"|Añu
[[Copa Mundial

Femenina de Fútbol Sub-20 de 2008|Copa Mundial Femenina de Fútbol Sub-20]]

2008
[[Copa Mundial

Femenina de Fútbol Sub-20 de 2008|Copa Mundial Femenina de Fútbol Sub-20]]

2008
Futbolista del Añu n'Estaos Xuníos Women's Professional Soccer 2012
Tercer clasificada a la FIFA Balón d'Or FIFA Balón d'Oru 2012

Referencies editar

  1. «Alex Morgan, Christine Sinclair among first seven players added to Portland Thorns FC through allocation process» (inglés). Portland Thorns FC (11 xineru 2013). Archiváu dende l'orixinal, el 22 xunetu 2015.
  2. 2,0 2,1 URL de la referencia: http://www.timbers.com/thornsfc/alex-morgan.
  3. URL de la referencia: https://us.as.com/us/2019/06/11/tikitakas/1560280880_107430.html.
  4. URL de la referencia: https://time.com/collection/100-most-influential-people-2022/6177771/alex-morgan-megan-rapinoe-becky-sauerbrunn/.
  5. «Alex Morgan Biography» (inglés). Consultáu'l 22 d'abril de 2014.
  6. AS, Diariu (3 de xineru de 2015) (en castellanu). Alex Morgan cásase y el llunes concéntrase 21 díes con EE UU | Más Fútbol | AS.com. AS.com. https://as.com/futbol/2015/01/03/mas_futbol/1420314652_704312.html. Consultáu'l 11 d'ochobre de 2017. 
  7. Elcomercio.pe, Redacción (21 de xunetu de 2015) (en castellanu). Alex Morgan va ser portada de la FIFA 16 xunto a Lionel Messi. El Comercio. http://elcomercio.pe/deporte-total/futbol-mundial/alex-morgan-sera-portada-fifa-16-lionel-messi-181617. Consultáu'l 11 d'ochobre de 2017. 
  8. «Alex Morgan ancestry» (inglés). Robert Battle's genealogy projects. Consultáu'l 22 de mayu de 2013.
  9. «Huge expectations for Cal's Morgan» (inglés). Sports Illustrated (27 de xineru de 2011). Archiváu dende l'orixinal, el 29 de setiembre de 2013. Consultáu'l 20 d'avientu de 2012.
  10. «Senior Q&A With Alex Morgan» (inglés). Cal Athletics (2 de payares de 2010). Archiváu dende l'orixinal, el 9 de xunu de 2012.
  11. «Alex Morgan Selected First in WPS Draft» (inglés). California Golden Bears (14 de xineru de 2011). Archiváu dende l'orixinal, el 8 de xunetu de 2011. Consultáu'l 17 de xunetu de 2011.
  12. «Flash defeats Philly for the title» (inglés). ESPN (27 d'agostu de 2011). Archiváu dende l'orixinal, el 2 de payares de 2011. Consultáu'l 22 d'agostu de 2012.
  13. «Alex Morgan, Christine Sinclair among first among seven players added to Portland Thorns FC through allocation process» (inglés). Portland Timbers. Archiváu dende l'orixinal, el 13 de xineru de 2013. Consultáu'l 11 de xineru de 2013.
  14. «Portland Thorns FC players named to NWSL Best XI Second Team» (inglés). Portland Timbers. Archiváu dende l'orixinal, el 1 de setiembre de 2013. Consultáu'l 31 d'agostu de 2013.
  15. «Portland wins inaugural NWSL title» (inglés). Fox Sports. Consultáu'l 31 d'agostu de 2013.
  16. «Orlando Pride Acquires Alex Morgan, Kaylyn Kyle and Sarah Hagen». Orlando Pride (26 d'ochobre de 2015). Consultáu'l 26 d'ochobre de 2015.
  17. AS, Diariu (20 avientu 2016). «Alex Morgan va xugar nel Olympique Lyonnais».
  18. «Alex Morgan y Lyon ganen la Champions femenil».
  19. «2012 ESPYs Nominees» (inglés). ESPN (27 de xunu de 2012). Archiváu dende l'orixinal, el 18 d'agostu de 2012. Consultáu'l 15 d'agostu de 2012.
  20. «Non awards for Wambach, Sundhage» (inglés). ESPN (9 de xineru de 2012). Consultáu'l 26 de xineru de 2013.
  21. FIFA.com. «Copa Mundial Femenina de la FIFA Canadá 2015™ - Partíos - EEUU-Colombia - FIFA.com».
  22. http://es.fifa.com/womensworldcup/matches/round=268032/match=300269505/photos/index.html# Alex Morgan na Copa del Mundu ante Colombia

Enllaces esternos editar