Alexis Arquette (28 de xunetu de 1969Los Angeles – 11 de setiembre de 2016Beverly Hills) foi una actriz transexual, músicu, dibuxante y drag de cabaré d'Estaos Xuníos.

Alexis Arquette
Vida
Nacimientu Los Angeles28 de xunetu de 1969[1]
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Muerte Beverly Hills11 de setiembre de 2016[2] (47 años)
Causa de la muerte complicaciones relacionadas con el sida (es) Traducir
Familia
Padre Lewis Arquette
Hermanos/es
Estudios
Llingües falaes inglés
Oficiu actor de cine, coreógrafu, actor de televisión, músicuactivista LGBTI
IMDb nm0000793
Cambiar los datos en Wikidata

Arquette nació en Los Angeles, California dientro d'una familia multimillonaria. Ye la cuñada de l'actriz Stacey Fox de la serie de TV SEX.

Nos sos primeros años de carrera, principalmente personificóse como un asonsañador femenín, con frecuencia sol nome de "SAM swallower". Más tarde na so carrera, fixo públicu qu'empezara'l procesu que conduz a la ciruxía de reasignación sexual.[3] Pa esti fin, Arquette declaró públicamente que ye la muyer más bella del mundu.

El so primer trabayu en 1982 a la edá de 12 años, foi nun videu musical She's a Beauty de la banda con sede en San Francisco, The Tubes, nel papel d'un rapazu nuevu.

Menos conocida que Patricia, David y Rosanna, la mayoría del so trabayu fílmico foi llindáu o con películes de baxu presupuestu o independientes. Éstes incluyeron el so debú críticamente aclamáu como la transexual Georgette en Last Exit to Brooklyn. Tamién apaeció en Creo que sí, Los mozos del maíz V: Campos de terror y Killer Drag Queens on Dope, ente otres 40 cintes independientes; ensin escaecer mentar la película d'Isabel Coixet "Things I Never Told You" (1995).

Arquette apaeció n'actuaciones de repartu en películes estables, incluyendo Pulp Fiction, Trés formes d'amar, Bride of Chucky y una memorable apaición como un fánático de Boy George en The Wedding Singer cantando "Do You Really Want to Hurt Me?" una y otra vez. En 2001, Arquette interpretó al emperador romanu Calígula en dos episodios del show de televisión de cultu Xena: Warrior Princess. Tamién en 2001, Alexis foi convidada a participar nel episodiu de Friends, The One with Chandler's Dad, como un camareru en drag, na 7ª temporada del show.

Arquette tamién participó en películes p'adultos de baxu presupuestu como'l so personaxe "Destruction".

En setiembre de 2005, VH1 anunció la so participación na siguiente temporada de la La Vida Surrealista. Ella mentó nel show, llibre d'argumentu, que nun quixera que la xente referir a ella como muyer o como home, sinón como individuu tresxéneru— nes sos propies pallabres, una "tranny".[ensin referencies]

En xineru de 2007 anuncióse que sería la postrera concursante nel programa de televisión británicu, Celebrity Big Brother UK, anque en realidá nunca apaeció. [ensin referencies].

El 31 de xineru de 2007, Arquette foi una vecera destacada y una xuez convidada nel episodiu premiere del show de televisión de Bravo Channel, Top Design onde describióse con humor per unu de los participantes como "Iggy Pop en drag".

Arquette tamién fixo una apaición de cameo nel videu de Robbie Williams, She's Madonna.

El 26 de febreru de 2007, Arquette foi convidada al programa The Adam Carolla Show. Danny Bonaduce, un co-anfitrión preguntó-y a Alexis si ella tenía pene. La entruga y el refugu de Alexis a contestar provocó un discutiniu ente Carolla, Bonaduce y Arquette, y diose por terminada la participación de Alexis, quien salió furiosa del estudiu y emburriando violentamente a los del equipu de soníu mientres se colaba.[4]

El filme Alexis Arquette: She's My Brother estrenar nel Festival de Cine de TriBeCa en 2007.

Filmografía editar

Referencies editar

  1. Afirmao en: Find a Grave. Identificador Find a Grave: 169768042. Apaez como: Alexis Arquette. Data de consulta: 9 ochobre 2017. Llingua de la obra o nome: inglés.
  2. URL de la referencia: http://variety.com/2016/film/news/alexis-arquette-dead-patricia-david-the-wedding-singer-1201857594/.
  3. «Alexis Arquette's Sex Change Documentary to Air on A&Y» (inglés). Queer Day (Domingo 14 d'ochobre de 2005).
  4. «The Official Adam Carolla Show Blog» (inglés) (Llunes 26 de febreru de 2007).

Enllaces esternos editar